كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان

كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 48,750 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان 94 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


64 هزار تومان 49 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


با توجه به افزایش نقش سازمانهای خدماتی در عرصه های اقتصادی و اهمیت كیفیت در عرصه های رقابت داخلی و بین‌المللی و موضوع كیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان را انتخاب نموده‌ام

پایان نامه رشته مدیریت

كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان

(مطالعه موردی:شرکت سهامی بیمه ایران)
 
مقدمه
مطالعاتی كه در رابطه با علل موفقیت سازمانها بعمل آمده است. حاكی از آن است كه كیفیت انتظارات بیشتری از خدمت در این سازمانها ،به مثابه یك موضوع مهم مطرح بوده و تمامی فعالیتهای سازمان در جهت تأمین آن هماهنگ می شود. مشتریان عامل حیاتی هر تجارتی هستند و كیفیت خدمات می تواند مشتریان را راضی و آنها را حفظ كند.
از سوی دیگر، امروزه تنها سازمانهایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسب برخوردارند كه محور اصلی فعالیت موسسه خود را تأمین خواسته های مشتریان و ارضای نیازهای آنان با حداقل قیمت و حداكثر كیفیت قرار داده اند.با توجه به افزایش نقش سازمانهای خدماتی در عرصه های اقتصادی و اهمیت كیفیت در عرصه های رقابت داخلی و بین‌المللی و موضوع كیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان را انتخاب نموده‌ام.
 
 
کلمات کلیدی:

بیمه

ارزیابی

کیفیت خدمات

شرکت سهامی بیمه ایران

 
 
2-1- بیان مسأله
با توجه به اینكه مردم به طور روزافزون با فرهنگ بیمه ای آشنا می‌شوند و از طرفی خبر حوادث فراوان كه به طور روزمره در نقاط مختلف كشور به گوششان می رسد موجبات تمایل آنها را به اخذ پوشش بیمه ای فراهم می نماید. در نتیجه به طور روزمره به حجم كارهای بیمه ایران افزوده می شود. و از طرفی به علت دولتی بودن مجوز برای استخدام نیروهای جدید وجود ندارد. بدین ترتیب روز به روز نیروهای موجود در شركت با حجم بیشتری از كار روبرو می شوند و در نتیجه بتدریج خسته و فرسوده می شوند. به علت دولتی بودن مجوز پرداخت دستمزد و ایجاد رفاه بیشتر را نیز ندارد و در نتیجه بی انگیزگی كاركنان بیشتر می شود و نمی توانند خدمات با كیفیت به مشتریان خود عرضه كنند. كارمندانی كه دارای شرایط فوق باشند. در برخورد با ارباب رجوع خوشرو و با انگیزه نمی باشند.
 
بدین ترتیب در زمان بروز خسارت نیز پذیرای مشتری نبوده و عدم پاسخگوئی و یا جواب نامعتبر موجب رفت و آمدهای مكرر مشتریان را فراهم نموده و در نتیجه حتی اگر خسارت نیز پرداخت شود موجب رضایتمندی مشتری نخواهد شد.همانطور كه می دانیم اگر مشتری در یك رشته بیمه ای از بیمه گر خود ناراضی شود. كل پرتفوی خود را به سایر شركتهای بیمه منتقل خواهد نمود. در نتیجه چنانچه مشتری كه درواقع عامل بقای شركتهای بیمه هستند از آنها رویگردان شوند. زمینه را جهت اضمحلال و نابودی آنها فراهم میگرداند.
 
 
 
فهرست مطالب
۱-۱- مقدمه ۶
۲-۱- بیان مسأله ۶
۳-۱- هدف ۸
۱-۳-۱- الف – هدف اصلی: ۸
۱-۳-۱- ب – اهداف فرعی: ۸
۱-۳-۱- پ – هدف کاربردی: ۸
۴-۱- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۹
۵-۱- سؤالات تحقیق ۹
۶-۱- فرضیه های تحقیق ۱۰
۷-۱- متغیرهای تحقیق: ۱۰
۸-۱- واژگان تخصصی: ۱۰
۹-۱- محدودیتهای تحقیق ۱۱
۱-۲- پیشینه ۱۲
۱-۱-۲- واژه بیمه: ۱۲

۲-۱-۲- تاریخچه بیمه در جهان ۱۳

۱-۳-۱-۲- پیدایش بیمه دریایی ۱۴

۲-۲-۱-۲- پیدایش بیمه آتش سوزی ۱۶

۳-۱-۲- تاریخچه بیمه در ایران: ۱۷

۴-۱-۲- شرکت های بیمه خارجی که در ایران فعالیت داشته اند: ۱۹
۵-۱-۲- سازمان بیمه در ایران ۲۱
۱-۵-۱-۲- تصویب قانون بیمه ۲۱
۲-۵-۱-۲- نظارت بر صلاحیت فنی شرکتهای بیمه ۲۱
۳-۵-۱-۲- نظارت بر شرکتهای بیمه ۲۳

۶-۱-۲- تاریخچه تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران ۲۴

۱-۶-۱-۲- کلیات: ۲۴
۲-۶-۱-۲- مجوز قانونی تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران ۲۵
۳-۶-۱-۲- صاحبان سهام و مؤسسان شرکت ۲۶
۴-۶-۱-۲- میزان سرمایه اولیه و چگونگی تأمین آن ۲۷

۵-۶-۱-۲- شرکت نامه و اولین اساسنامه شرکت سهامی بیمه ایران ۲۸

۶-۶-۱-۲- اولین اساسنامه ۲۹
۷-۶-۱-۲- شروع رسمی فعالیت بیمه گری و اولین بیمه نامه صادره توسط شرکت ۳۱
۸-۶-۱-۲- اولین کارمندان شرکت ۳۲
۶-۶-۱-۲- هزینه تأسیس ۳۲
۷-۱-۲- شرکت سهامی بیمه ایران ۳۲
۱-۷-۱-۲- مرام نامه خانواده بزرگ بیمه ایران ۳۲

۲-۷-۱-۲- امتیازات و ویژی های بیمه ایران ۳۷

۳-۷-۱-۲- مکانیزاسیون ۳۷
۴-۷-۱-۲- آموزش ۳۹
۵-۷-۱-۲- سرمایه بیمه ایران ۴۰
۶-۷-۱-۲- سرمایه گذاریها ۴۰
۷-۷-۱-۲- شبکه فروش ۴۱
۸-۷-۱-۲- نیروی انسانی ۴۱

۹-۷-۱-۲- چشم انداز برنامه های بیمه ایران ۴۳

۱۰-۷-۱-۲- بهبود مستمر ظرفیت و توان حرفه ای برای پاسخ گوئی ۴۳

۱۱-۷-۱-۲- هدف بیمه ایران ۴۳

۱۲-۷-۱-۲- انواع پوششهای بیمه ای ۴۶

۱-۲-۲- روش شناسی حل مشکل وبهبود کیفیت: ۴۷

۲-۱-۲-۲- چرخه PDSA دمینگ ۴۸
۳-۱-۲-۲- مدل سه بعدی جودان ۴۹
۴-۱-۲-۲- فرآیند کرازبی: ۵۰
۲-۲-۲- مدل های ارزیابی کیفیت خدمات: ۵۱
۱-۲-۲-۲- مدل کیفیت خدمات SERQUAL 52
۲-۲-۲-۲- مدل CAF: 58

۳-۲-۲- سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی مدل تعالی سازمانی EFQM 60

بخش های عمومی و اختیاری: ۶۱
۴-۲-۲-۲- مدل چارتر مارک ۶۲
۳-۲-۲- مدل تحقیق: ۶۳
 
فصل سوم روش شناسی تحقیق ۶۴
۱-۳-روش تحقیق ۶۴
۱-۱-۳- مقدمه ۶۴
۲-۱-۳- جامعه آماری: ۶۴
۳-۱-۳- روش نمونه گیری: ۶۴
۴-۱-۳- حجم نمونه: ۶۵
۵-۱-۳- ابزار سنجش و طراحی پرسشنامه ۶۶
۱-۵-۱-۳- پایایی (اعتماد) ۶۸
۲-۵-۱-۳- روایی (اعتبار): ۶۹
۶-۱-۳- روشهای تجزیه و تحلیل داده ها ۷۰
 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ۷۵
۱-۴- آمار توصیفی ۷۵
۱-۱-۴- جنسیت ۷۵
۲-۱-۴- میزان تحصیلات ۷۶
۳-۱-۴- نوع بیمه ۷۶
۴-۱-۴- مدت استفاده از خدمات بیمه ایران: ۷۷
۲-۴- آزمون فرض ۸۰
۲-۵- پیشنهادها ۹۱
۱-۲-۵- پیشنهاد برای فرضیه I 91
۲-۲-۵- پیشنهاد برای فرضیه II 91
۳-۲-۵- پیشنهاد برای نتیجه گیری III 91
۴-۲-۵- پیشنهاد برای نتیجه گیری IV 91
۵-۱-۵- پیشنهاد برای نتیجه گیری (IV) 91
ضمائم – نمونه پرسشنامه ۹۳
منابع: ۹۶

سوالات احتمالی شما درباره كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان


چطور میتونم فایل كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 49 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Farvardin 24, 1399 AP — کیفیت مطلوب خدمات نشان دهنده قضاوت مشتری در مورد خدمات سازمان براساس با وجود این، در کلیه موارد کیفیت خدمات بدون توجه به نوع خدماتی که 

با توجه به افزایش نقش سازمانهای خدماتی در عرصه های اقتصادی و اهمیت كیفیت در عرصه های رقابت داخلی و بین‌المللی و موضوع كیفیت خدمات از دیدگاه مشتریان را 

بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری · وفاداری خدمت: اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایت مندی مشتری · بررسی ارتباطات بین 

فن کیفیت خدمات درواقع ابزاری جهت تعیین میزان شکاف های موجود ، بین سطوح مورد نظر و سطوح عملکرد واقعی در یک سازمان خدماتی و یا بخش خدماتی یک سازمان تولیدی است 

by صفری · 2014 — ﺗﻘﻮﯾﺖ ﯾﮏ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﮐﻨﻨـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﺮ رﺿـﺎﯾﺖ ﻣﺸـﺘﺮﯾﺎن داﺧﻠـﯽ اراﺋﻪ ي ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ اﻣﺮوزه ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت در ﺳﺎزﻣﺎن ﻫﺎي ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺑﺴﯿﺎر ﺗﺎﮐﯿﺪ ﻣﯽ ﺷﻮد.36 pages

by کیا · 2016 — سنجش کیفیت در سازمان‌های خدماتی، سنجشی است از این که تا چه اندازه، خدمت ارائه شده انتظارات مشتریان را برآورده می‌سازد. آگاهی از مفهوم کیفیت خدمت و تلاش برای 

by پیرو · 2015 — این دو محقق کارمندان سازمان را به عنوان مشتریان داخلی سازمان در نظر گرفته و علاوه بر این، کیفیت خدمات داخلی به احساس کارمند در رابطه با کیفیت خدماتی که 

کیفیت خدمات Service Quality فاصله میان ادارک مشتری از خدمت دریافت شده با انتظارات وی از دریافت آن خدمت می‌باشد. از آنجا که تقریباً کلیه سازمان‌های امروزی 

Khordad 9, 1399 AP — یا معیارها و اهداف هدف دار که از نظر سازمانی مهم بوده و کارکرد کار و کاسبی رو پیش می برن، در رابطه باشه. · با اهداف و پاسخگویی گروه ها و افراد 

Shahrivar 29, 1399 AP — کیفیت خدمات یکی از مهمترین عوامل موثر در حفظ و جذب مشتریان جدید در سازمان های خدماتی محسوب می شود. (حقیقی و همکاران، ۱۳۹۳). کیفیت خدمات عبات 

Ordibehesht 1, 1399 AP — کسب و کارهای سنتی ،کارخانجات و سازمان هایی با تجربه و سابقه طولانی نیز از این مهم غافل نخواهند بود. معرفی. صنایع خدماتی نقش بسزایی در توسعه 

Esfand 27, 1399 AP — استراتژي هايي که سازمان هاي خدماتي در زمينه بازاريابي بايد به آن توجه سنجش کيفيت خدمات يک تجربه خدمت، تعامل اجزا بيروني (مشتريان) با 

Bahman 22, 1394 AP — اگرچه نمایش ارتباط بین کیفیت خدمات و سود، رابطه ساده‌ای نیست، اما تحقیقات در حقیقت ظهور IT در سازمان‌ها شامل خدماتی‌ است که نیازها و 

by میرغفوری · 2007 — مدل [2]Servqual یا مدل «تحلیل شکاف»[3] یکی از مدلهای مورد استفاده جهت سنجش کیفیت خدمات ارائه شده سازمانهای خدماتی است. این مدل توسط پاراسورامان[4] و زیت 

همه تلاشهای سازمانها جلب رضایت مشتری می باشد و این امر میسّر نخواهد بود مگر به ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده. با عنایت به اینکه مٶسسات دولتی بیشتر به ارائه 

بیش از هر زماني دیگر سازمان های عمومي به ارزیابي دیدگاه های مشتریان خود درباره ی خدمات ارائه شده و نیز شیوه های مدیریت کیفیت خدمات در سازمان خدماتی.20 pages

Farvardin 9, 1399 AP — بُعد بعدی تاثیرگذار بر کیفیت خدمات، قابلیت پاسخگویی (Responsiveness) است. یعنی کارکنان شرکت خدماتی چه قدر به کمک کردن به مشتری تمایل و شوق دارند 

by انواری رستمی · 2021 — رﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي ﺑﺮﺗﺮ اراﺋﻪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﺪﻣﺎت را ﻣﯽ. ﺗﻮان در ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺪاري و. ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت آﻧﺎن. ﺟﺴﺘﺠﻮ ﮐﺮد. ﺑﻪ. دﻟﯿﻞ اﻫﻤﯿﺖ ﮐﯿﻔﯿﺖ در ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ و آﺛﺎر 27 pages

با رعایت چند نکته مهم می توان کیفیت خدمات رائه شده به مشتری را بهبود بخشید. موفقیت کسب و کار تولید و عرضه محصولات نرم افزاری، به کیفیت ارتباط با مشتری 

Esfand 17, 1399 AP — پژوهش کنید (صفحه 92 کتاب درسی). یک سازمان تولیدی یا خدماتی را در نظر بگیرید. روشهایی را که برای کنترل کیفیت محصول یا خدمات ارائه شده توسط این