بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 32,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها 30 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


42 هزار تومان 32 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است

بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

 
 
چكیده
        در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است. جامعه آماری مورد مطالعه، مدیران فروش شركتها و موسسات تولیدی استان خراسان كه حداقل یكبار در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی استان شركت كرده اند به تعداد 313 می باشد. برای انجام این تحقیق از  اطلاعات جمع‌آوری شده از مدیران فروش 76 شركت تولیدی توسط پرسشنامه بهره گرفته شده است. روایی پرسشنامه به طریق محتوایی حاصل گردید و برای پایایی ازمحاسبه ضریب آلفای كرونباخ استفاده به عمل آمد كه نتیجه آن برای پرسشنامه 93/0 بدست آمد. به منظور تحلیل داه ها از آزمون كلموگراف-اسمیرنف، آزمون رتبه علامت دار ویلكاكسون، آزمون  t-استیودنت،ضریب همبستگی اسپیرمن وتحلیل واریانس چند طرفه استفاده شده است.
 
نتایج تحقیق نشان داد كه شرکت در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان افزایش فروش شركت كنندگان را بدنبال داشته و منجر به ایجاد نماد و شهرت برای محصولات آنان شده است. همچنین این حضور موجب افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید شده است، اما  نتایج حاصل از تحقیق این فرضیه را که حضوردر نمایشگاه به جذب مشتریان جدید برای شرکت های تولیدی منجر شده است، مورد تایید قرار نداد. به طور كلی می توان چنین نتیجه گرفت كه حضور در نمایشگاه بین المللی بازرگانی خراسان در کسب موفقیت تجاری واحد های تولیدی شركت كننده موثر بوده است.
 
 
واژه های كلیدی :

نماد

ترفیع

پیشبرد فروش

موفقیت تجاری

شركت های تولیدی

نمایشگاه بین المللی بازرگانی

 
 
مقدمه 
رسیدن به بازارهای گسترده و موفقیت تجاری مستلزم حركت به سوی اقتصاد باز، بكارگیری استراتژی های بازاریابی و نگاه مدبرانه به نیازها و خواسته های مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف می باشد. فعالیت های ترفیعی به عنوان یکی از عناصر آمخیته بازاریابی در بر گیرنده تبلیغات، فروش حضوری، پیشبرد فروش و روابط عمومی است كه برای دستیابی به هدف های برنامه فروش مورد استفاده قرار می گیرد(روستا و همكاران،1378، ص324).در این بین، پیشبرد فروش شامل محرك ها و مشوق های كوتاه مدت برای تشویق به خرید یا فروش محصول یا خدمت بوده و شامل طیف گسترده ای از ابزار ترفیعی است كه در جهت برانگیختن واكنش های قوی تر و سریع تر بازار طراحی شده است (همان منبع، ص344). شركت در نمایشگاه های بین المللی جنبه مهمی از پیشبرد فروش در تجارت بین المللی محسوب شده و  این فرصت را فراهم می آورد كه ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه نیز شناسایی شوند(نیازی، 1382، ص 26). 
 
اصولا یك شركت باید برای ارتباطات خود برنامه مدون قابل اجرائی داشته باشد كه در آن هدف ارتباطات، روش ارتباطات، مجریان سیاست های ارتباطی، طرف های مخاطب ارتباطات و نوع پیام مورد توجه قرار گیرد. نمایشگاه یكی از ابزارهای اصلی اجرای برنامه ها و سیاست های ارتباطی شركت ها محسوب می شود. نمایشگاه نقش یك رسانه را ایفا می كند كه در آن شركت كننده با در اختیار گرفتن غرفه و با نمایش محصول خود، به عنوان فرستنده وارد عمل شده و بازدیدكننده نیز حكم گیرنده اطلاعات را پیدا می كند. هیچ یك از وسایل ارتباط جمعی همانند نمایشگاه دارای كاركرد چند بعدی نیست. در نمایشگاه  می توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در تركیب و رفتار آنها اطلاع حاصل كرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران بالقوه، اطلاعات مورد نیاز در زمینه های چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و ...  را در اختیارآنهاگذاشت.
 
 
 
فهرست مطالب
بررسی  اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها 1
چكیده 2
مبانی نظری تحقیق 4

1- اهداف نمایشگاههای بازرگانی 4

1-1)اهداف برگزاركننده 5
2-1 ) اهداف تولید كننده 5
3-1) اهداف بازدید كننده 6

2)جایگاه ارتباطات و تبلیغات در بازاریابی 7

ارتباط نمایشگاه و عناصر آمیخته بازاریابی 3) 7

4) نقش نمایشگاه بازرگانی در موفقیت تجاری 8

3-4) تاثیر نمایشگاه در کسب اطلاعات 10
د-4)تاثیر نمایشگاه درایجاد نماد و شهرت 11

5) عوامل موثر بر حضور موفقیت‌آمیز در یك نمایشگاه 11

اهداف تحقیق 14
فرضیه های تحقیق 14
یافته های تحقیق 16
الف) آزمون فرضیه ها 16
ب) یافته های فرعی 19
فرضیه 4 21

عوامل موثر  بر افزایش اطلاعات شركت كنندگان در مورد رقبا، مشتریان و محصولات جدید: 23

عوامل موثر بر ایجاد نماد و شهرت برای شركت كنندگان: 23

بحث ونتیجه گیری 24
تعریف مفاهیم كلیدی : 26
منابع 28
 
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها


چطور میتونم فایل بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 32 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



چکیده. در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شرکت های تولیدی در نمایشگاه های بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است.

دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسي اثر حضور شركت هاي توليدي در نمايشگاه هاي بين المللي بازرگاني خراسان بر موفقيت تجاري آنها.

در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است.

بررسی اثر حضور شرکت های تولیدی در نمایشگاه های بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آن ها. نویسنده: ناظمی، شمس الدین؛ میر زاده، ملیحه؛.

در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شرکتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است. جامعه آماری مورد مطالعه، 

ﻃﻠﺐ ﻓﺮاﻣﻮﺷﯽ ﮐﺮدن ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮ ﺣﻀﻮر ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪی در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻫﺎی ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ. ﺧﺮاﺳﺎن ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﺠﺎری آﻧﻬﺎ را ﻧﻤﯽ ﺗﻮان ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﯽ اﺛﺮ ﺣﻀﻮر ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪی 

در این پژوهش به بررسی میزان اثر حضور شرکت های تولیدی در نمایشگاه های بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها پرداخته شده است.

بررسي اثر حضور شركتهاي توليدي در نمايشگاههاي بين المللي بازرگاني خراسان بر موفقيت تجاري آنها. دكتر شمس الدين ناظمی. مليحه ميرزاده 

این صفحه از سایت file.boldping.ir به معرفی موارد مشابه با بررسی اثر حضور شرکتهای تولیدی در نمایشگاه های بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها با 

5 days ago — آﻧﻬﺎ. ﭼﮑﯿﺪه. در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﻪ ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯿﺰان اﺛﺮ ﺣﻀﻮر ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪی در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎﻫﻬﺎی ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ. ﺧﺮاﺳﺎن ﺑﺮ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﺠﺎری آﻧﻬﺎ ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﺷﺪه 

خرید فایل درباره بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها | این فایل برای دانشجویان و علاقمند به رشته 

Esfand 26, 1396 AP — عوامل موثر برای حضور موفقیت آمیز در یک نمایشگاه بین المللی یا فروش یا بررسی وضعیت شرکت های رقیب و کالاها و تولیدات آنها اشاره نمود.

Tir 15, 1398 AP — رئیس کمیسیون خدمات فنی، مهندسی مشهد گفت: برندسازی علاوه بر ارتقای کیفیت محصول باعث افزایش تولید در داخل و صادرات آن به کشورهای دیگر می‌شود.

فرآیند حضور در یک نمایشگاه قبل، حین و بعد آن را شامل می‌شود. یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌های بین‌المللی و بازرگانی است که نمونه آن هرساله در 

عباس قبادی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی؛ توسعه همکاری‌های نمایشگاهی ایران و ایتالیا نشست مشترك عباس قبادي مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه هاي 

مس پرس: آیین گشایش «پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، نمایندگانی از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و 

اهمیت و نقش نمایشگاه های تجاری - تولید محتوای اینترنتی برای جذب مشتریان صنعتی و خدماتی و مخاطبین آنها و معرفی دستاوردهای کشورها به بازارهای بین‌المللی، 

3 days ago — حضور در بازارهای جهانی آرزوی بسیاری از فعالان اقتصادی و کسب‌ و کارها در ایران است. چرا که آن‌ ها را از یک بازار ۸۵ میلیون نفری به بازار 

Farvardin 28, 1398 AP — شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از دوم اردیبهشت‌ماه نمایشگاه مفید نمایشگاهی با حضور ۲۸ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان 

Khordad 12, 1398 AP — حضور در نمایشگاه از مهمترین ابزارهای بازاریابی برای تولیدات داخلی، در آن کشورها یا حضور در نمایشگاه‌های بین المللی آنها انجام شده است.