ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات

ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 26,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات 26 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


34 هزار تومان 26 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف اصلی تحقق دولت الکترونیکارائه خدمات مؤثر و کارامد به شهروندان با سسسساستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است ؛ به گونه ای که دولت ، بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد

ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات 

 
 
مقدمه
هدف اصلی تحقق دولت الکترونیکارائه خدمات مؤثر و کارامد به شهروندان با سسسساستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است ؛ به گونه ای که دولت ، بیشتر و بهتر پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد . از مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در تعامل مردم و دولت می توان موارد در پی آمده را نام برد :‌
 
1. قابلیت ارائه خدمات در تمام اوقات شبانه روز ؛ 
2. عدم نیاز به مراجعة حضوری برای دریافت خدمات ؛‌
3. ارائه خدمات سریع و مطمئن .
 
برای موفقیت دولت الکترونیک به چند تحول اساسی در طرز تفکر سیستم دولتی نیاز است که مهمترین آنها به شرح در پی آمده است : 
1. جایگزینی دولت شهروند – محور و باز به جای دولت دیوان – محور 
به طور سنتی دولت به جای مردم تصمیم می گیرد ، اما در دولت نوین با ارائه اطلاعات و مهارتها ، شهروندان قادر خواهند بود که خودشان دست به انتخاب بزنند .علاوه بر این به جای آنکه لازم باشد مردم برای امور مختلف به دولت مراجعه کنند ، باارائه خدمات همزمان (online) ، این دولت است که به مردم مراجعه می کند .
 
2. پاسخگویی و شفافیت بیشتر به جای تصمیم گیری غیر شفاف 
قوانین ،‌سیاستها و اجرای آنها مورد نظارت دقیقتری قرار می گیرد و اصلاحات آنها سریعتر اعمال می شود . 
 
3. سیاستگذاری بر اساس واقعیتها و تحلیل داده ها 
سیاستگذاری ها بر پایة آمار و اطلاعات از شهروندان و صاحبان مشاغل انجام می شود.نقش دولت از حالت دستوری ، به شکل پیشنهادی با تمرکز بر شکل دهی محیط تغییر می کند ؛ به گونه ای که افراد قادر باشند بهترین تصمیم را خودشان اتخاذ کنند .به طور کلی تعامل بین دولت و مردم بیشتر توسط خود مردم به پیش برده می شود . دولت به تنهایی خدمات را ارائه نمی کند ، بلکه از همکاری شهروندان و صاحبان مشاغل برخوردار خواهد بود . مدیریت دولتی از حالت بالا به پایین متحول خواهد شد و بیشتر افراد دانشور تصمیمهای مستقل مبتنی بر اطلاعات خواهند گرفت ، بهبود کارایی ، باعث کوچکتر شدن دولت شده و  این به نوبه خود باعث آزاد شدن نیروی انسانی و اشتغال در بخش فناوری اطلاعات می شود . به این ترتیب پاسخگویی ، شفافیت و بهره وری دولت به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت .
 
 
 
کلمات کلیدی:

دولت الکترونیک

فناوری اطلاعات

دولت شهروند – محور

 
 
 
 
فهرست مطالب
سرمقاله   1
جایگزینی دولت شهروند – محور و بازار به جای دولت دیوان – محور 1
سیاستگذاری براساس واقعیتها و تحلیل داده ها 2
تغییرات مربوط به شهروندان و صاحبان مشاغل 3
تغییرات ایجاد شده در دولت 5
تغییر در راهبردها 6
افزایش مهارتها 6
سیستم ها  و فرآیند 6
ساختار 7
فرهنگ 7
پورتال 8
خدمات پورتال 11
بخش بنیادی پورتال 11
ابزارهای یکپارچه سازی 11
ویژگی های پورتال 13
مراحل ایجاد پورتال 15
انواع پورتال 15
پورتال عمومی 15
پورتال حرفه ای 15
پورتال شخصی 15
مزایای پورتال 16
امضای دیجیتال 16
رمز نگار متقارن و نامتقارن 19
مثال ساده از رمز نگار 21
امضای دیجیتال و ا حراز هویت 21
تابع درهم سازی 23 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات


چطور میتونم فایل ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 26 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری اطلاعات. نویسندگان: ساسان بصیری پیام صالح. منبع: تحول اداری 1382شماره 38و 39. حوزه های تخصصی:.

مردم نیز به عنوان بخشی از منابع و تواناییهای مورد نیاز برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان با کیفیت به محسوب شده و از آنجا كه ارائه خدمات باکیفیت تماما 

دولت استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور توزیع خدمات دولتی به صورت وجود نداشته و البته این خدمات با سرعت و اطمینان بیشتری به مردم ارایه می شود.

ارتباط دولت با کارکنان(هدف ارایه اطلاعات به کارکنان دولتی با استفاده از شبکه های خدمات اینترنت با کیفیت و سرعت بالا برای شهروندان و بهبود زندگی مردم با 

كاربرد شبكه اينترنت توسط سازمانهاي دولتي جهت ارايه خدمات و اطلاعات به مردم، شركتها و ساير سازمانهاي دولتي يكي از تعاريف دولت الكترونيكي است.

دولت الکترونیک استفاده سهل و آسان از فناوری اطلاعات به منظور توزیع خدمات دولتی به با این عمل و با مشارکت گسترده مردم در واقع دولت ماهیتی غیررسمی به خود 

by علوی فر · 2013 — فن آوری تلفن همراه توسط عموم مردم با نرخ باور نکردنی پذیرفته شده و به سرعت به یک حالت غالب دسترسی به اطلاعات مورد نیاز تبدیل می شود. درک آنچه کتابخانه ها در 

حلقه گم شده در اين سازمان ها که متاسفانه کم تر مورد توجه قرار گرفته است، چگونگي استفاده از اين امکانات در جهت نيل به اهداف سازماني است. در حوزه هاي مختلف، 

Shahrivar 11, 1397 AP — بی) به 170 سرویس از 17 دستگاه و ارائه خدمات به 54 دستگاه از دیگر اقدام ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم با هدف توسعه 

Ordibehesht 25, 1400 AP — معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: با استفاده از زیرساخت‌های مهیا شده در سامانه‌های سماوا و پیام ایران بخش‌های مهمی از 

این ابررایانه در فاز نخست خود 180 ترافلاپس ظرفیت پردازشی دارد و می تواند خدمات پردازشی را به دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و صاحبان صنایع ارائه کند. با راه اندازی 

Shahrivar 30, 1388 AP — مجموعه‌ خدمات امروزی را می‌توان با فن‌آوری اطلاعات به مردم ارائه كرد به طوریكه با استفاده از اینترنت برای پرهیز از نامه‌نگاری‌های اداری 

با بررسی مختصر سناریوها و روندهای مربوط به حوزه فناوری اطلاعات انتخاب رویکرد «توسعه منابع انسانی با کیفیت»، «دولت و شیوه مدیریت عمومی و ارائه خدمات و 

دفتر فناوری اطلاعات استانداری تهران نقش حاکمیتی و نظارتی در سطح استان نسبت به خدمات سازمان و اجرای مراحل چهارگانه الکترونیکی کردن آنها به همراه ارائه 

و با توجه به عصر جهانی‌شدن چه راهبردهایی را می‌توان جهت مدیریت بهینه‌ی فناوری‌های نوین اطلاعاتی در جهان تدوین و ارائه نمود؟ هدف اصلی در تحقیق شناسایی و 

کاربرد شبکه اینترنت توسط سازمانهای دولتی جهت ارایه خدمات و اطلاعات به مردم، شرکت ها و سایر سازمانهای دولتی یکی از تعاریف دولت الکترونیک است. متخصصان و کارشناسان 

( ) تبصره ۱- دستگاه‌هايي كه بر اساس وظايف قانوني خود براي ارايه خدمات به مردم عهده‌دار انجام برخي از امور فوق مي‌باشند با رعايت احكام اين فصل از حكم اين