اطمینان سازمانی در كسب وكار

اطمینان سازمانی در كسب وكار

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 21,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات اطمینان سازمانی در كسب وكار 22 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


28 هزار تومان 21 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


حقیقت جامعه امروزی این است كه اگر انسانها، احساس بهتری نسبت به كاری داشته باشند، موفقیتشان در آن كار بیشتر خواهد بود سازمانها نیز از این موضوع مستثنی نیستند

اطمینان سازمانی در كسب وكار

 
چكیده
حقیقت جامعه امروزی این است كه اگر انسانها، احساس بهتری نسبت به كاری داشته باشند، موفقیتشان در آن كار بیشتر خواهد بود. سازمانها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. زیرا اگر سازمانها اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، برای ادامه كار انرژی بیشتری می‌‌‌گیرند و احتمال موفقیتشـــــان بیشتر می شود. «گارتنر»، اطمینان سازمانی(BUSINESS CONFIDENCE) را اینگونه تعریف كرده است: «یك مفهوم و فلسفه سازمانی كه ازطریق تركیب و تعامل عواملی چون عملكرد سازمان و موقعیت رقابتی، فرهنگ سازمانی، تمایلات و مقاومتها در مقابل تغییر و توان سرمایه گذاری سازمانی، ایجاد می‌شود».
 
سوال اساسی این است كه عوامل ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در سازمانها چیست؟ سازمانها چگونه اعتماد به نفس خودشان را افزایش دهند؟ و بالاخره از چه طریقی می توانند، موفقیت خودشان را تضمین كنند؟ زیرا اطمینان سازمانی، لزوما" ضامن موفقیت نیست، زیرا عوامل محیطی سازمان از جمله تهدیدات محیطی یا فراهم نیامدن فرصتهای محیطی می توانند مانع این موفقیت شوند. در تحقیقی كه از اردیبهشت سال 1382 تا اسفند سال 1383 به طول انجامید، با 971 سازمان بزرگ و موفق از 8 كشور اروپایی (بلژیك، فرانسه، آلمان، ایرلند، هلند، اسپانیا، سوئد و انگلستان) در زمینه های مختلف ازجمله، ارزیابی و تحلیل عملكرد، فرهنگ سازمانی، مشتری مداری ، مدیریت استراتژیك، برنامه ریزی استراتژی، سرمایه گذاری و...، مكاتبه شد ومصاحبه به عمل آمد كه نتایج آن را در قالب موضوعات زیر می توانید مطالعه كنید.
 
 سازمانهای مورد تحقیق در زمینه های تولیدی، مالی، صادرات و واردات، خدمات و حتی كسب وكار الكترونیك فعالیت داشتند. نتایج تحقیق در قالب طراحی شاخص سنجش اطمینان و اعتماد به نفس كسب وكار سازمانی به شكل مقایسه ای با توصیف مزایا و معایب ممكن در شرایط مختلف ارائه و درانتها، اثرات و راهكارهای پیشنهادی برای سازمانهای ایرانی نیز توصیف می شود. لازم به توضیح است كه در پاره‌ای از جملات این مقاله، دو واژه «اطمینان سازمانی» و «اعتماد به نفس در كسب و كار» معادل گرفته شده است.
 
 
 
کلمات کلیدی:

سازمان

شاخص BC

اطمینان سازمانی

اعتماد به نفس در سازمانها

 
 
 
مقدمه
این یك حقیقت است كه هرچه انسان در رابطه با چیزی، احساس بهتری داشته باشد، احتمال موفقیتش در آن بیشتر است. سازمانها هم از این قاعده مستثنی نیستند. هرچه در باره خودشان، احساس خوبی داشته باشند، انرژی بیشتری گرفته و احتمالا" موفقیتشان نسبت به شركتهای دیگر بیشتر خواهد بود. اما چه چیزی باعث ایجاد احساس اطمینان سازمانی می شود و سازمانها چه كنند كه اعتماد به نفس بیشتری كسب كنند؟ اطمینان در كسب وكار برای سازمانهایی كه توانایی بالقوه برای ارتقای سطح عملكرد و كسب مزیت رقابتی در مقابل شركتهای دیگر دارند، بسیار مهم است.
 
 

سوالات احتمالی شما درباره اطمینان سازمانی در كسب وكار


چطور میتونم فایل اطمینان سازمانی در كسب وكار رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود اطمینان سازمانی در كسب وكار براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل اطمینان سازمانی در كسب وكار برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت اطمینان سازمانی در كسب وكار چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 21 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



سازمانهای مورد تحقیق در زمینه های تولیدی، مالی، صادرات و واردات، خدمات و حتی کسب وکار الکترونیک فعالیت داشتند. نتایج تحقیق در قالب طراحی شاخص سنجش اطمینان و 

تحقیق یادشده و نتایج آن که ارائه شاخص اعتماد به نفس (BCI) در کسب وکار است، از دریافت و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی حاصل شده که در طول زمان تحقیق بسختی دریافت شده است 

سازمانهاي مورد تحقيق در زمينه هاي توليدي، مالي، صادرات و واردات، خدمات و حتي کسب وکار الکترونيک فعاليت داشتند. نتايج تحقيق در قالب طراحي شاخص سنجش اطمينان و 

Khordad 10, 1401 AP — اطمینان در کسب وکار برای سازمانهایی که توانایی بالقوه برای ارتقای سطح عملکرد و کسب مزیت رقابتی در مقابل شرکتهای دیگر دارند، بسیار مهم است.

مقاله نشریه تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی مقاله نشریه الگوی ارزیابی راهبردهای کسب و کار سازمانی. نویسندگان: پیمان اخوان ، جعفر قیدار 

Dey 11, 1397 AP — اطمینان سازمانی در كسب وكار سازمان شاخص BC اطمینان سازمانی اعتماد به نفس در سازمانها دانلود مقاله اطمینان سازمانی در كسب وكار سیستم همکاری 

از سوی دیگر در هیچ محیط فیزیکی یا مجازی، روابط و تعاملات بیشتر از اکوسیستم‌ها و پلفترم های تجاری نیست زیرا در این فضاها مشارکت کنندگان فراوانی حضور دارند و 

Mordad 13, 1401 AP — برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش های درون سازمانی مدیرنو مراجعه کنید. رهبری تحول در محل کار، کار آسانی نیست و ارتباطات مناسب با کارکنان چیزی 

اعتماد به سازمان، در دست یابی به اهداف آن نقش مهمی دارد. آزبرن بیان می کند، پیچیدگی و نداشتن اطمینان ذاتی در ماهیت کسب و کار امروزی و حجم همکاری های متقابل، 

Bahman 24, 1394 AP — نتایج تحقیق در قالب طراحی شاخص سنجش اطمینان و اعتماد به نفس کسب و کار سازمانی به شکل مقایسهای با توصیف مزایا و معایب ممکن در شرایط مختلف 

4.2 نقش تحلیل محیط کسب و کار در مدیریت استراتژیک چیست؟ ارزیابی اطمینان می‌دهد که استراتژی سازمانی و نیز اجرای آن با اهداف سازمانی مطابقت دارد.

اعتماد کارکنان به سازمان از حیاتی‌ترین عوامل هر کسب و کاری است. زیرا اعضای یک مجموعه هستند ضروری است که این کار را به آرامی اما با اطمینان انجام دهید.

ممکن است فضای شغل فعلی شما به‌گونه‌ای باشد که امکان کارآفرینی سازمانی برایتان گاهی یک کسب و کار، فقط بر روی یک مشتری بنا شده (مثلاً یک سازمان بزرگ) و پس 

این تنها راهی است که می‌توانید در محل کار اعتماد را پرورش دهید. اگر خودتان ارزش‌های تعیین‌شده را رعایت نمی‌کنید، از کارمندان خود نخواهید که ارزش‌های سازمانی را 

بررسی ارتباط مثبت در کار و بهره وری دانش نیروی کار با نقش میانجی ساختار سازمانی (مطالعه موردی: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت خوزستان).

پیش‌بینی‌های صاحب نظران حوزه کسب وکار نیز این موضوع را تایید می‌کند. در این شرایط مفهوم اعتماد و تاثیرات آن در مدیریت دانش و مسائل مربوط به افراد دانشور مورد 

Mordad 12, 1401 AP — ارتباطات برای بهبود عملکرد کسب و کار بسیار مهم است. فقدان ارتباطات شفاف و ساختاریافته مانع بزرگی برای سازمان‌های بزرگ، خصوصاً در مورد نرخ 

هدف اصلی معماری سازمانی ارایۀ چارچوب، ابزار و چشم اندازهایی است تا کسب و کار را از موقعیت فعلی به موقعیت مطلوب برساند. اما هدف اصلی معماری کسب و کار اطمینان 

by تقوی فرد ‌ · 2015 — نتایج نشان داد که بین اعتماد سازمانی (اعتماد افقی، عمودی و نهادی) و تسهیم دانش در واحد علوم و تحقیقات تهران رابطه مثبت و مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند.

سازمان های مختلف با درجات مختلفی از عدم اطمینان محیطی مواجه هستند. محیط اختصاصی سازمان های پویا : در حال تغییر بودن مقررات دولتی مؤثر بر شرایط کسب و كار