توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن

توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 99,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن 177 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


129 هزار تومان 99 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این پایان نامه توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن می باشد

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رسانه

توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن

(آپدیت شده)
 
 
 
مقالات رایگان ضمیمه شده:
مقاله در مورد کتاب برنامه سازی خلاق در رادیو اثر کوینسی مک کوی (ترجمه شده)
مقاله سبک رهبری مدیران گروه؛ و خلاقیت تهیه کنندگان در رادیو اثر مجید خبازی
 
 
 
 
1-1- طرح مسئله
    تاریخ تحول تکنولوژیهای ارتباطی نشان داده است وقتی رسانه جدیدی اختراع می‌شود عده‌ای فکر می‌کنند که رسان ه های قدیمی از بین می‌روند، اما واقعیت موجود نشان می‌دهد که هنوز هم از رسان ه های قدیمی به اشکال مختلف استفاده می‌شود. چون هر رسانه‌ای دارای ویژگیهای منحصر به فرد خود است که رسانه دیگر آن ویژگی را ندارد. در حال حاضر رقابت بیشتر رسان ه های مختلف برای جذب مخاطب بیشتر است چرا که افزایش منابع فرستنده به رقابت رسانه ها منجر می‌شود؛ رقابتی که در جهت جذب مخاطبان هرچه بیشتر است؛ مخاطبانی که امروزه با ویژگی‌هایی چون متنوع بودن، فعال بودن و گزینشی عمل کردن نسبت به گذشته مشخص می‌شوند. 
 
یک ملاک مهم در ارزیابی موفقیت هر رسانه‌ای، بررسی تعداد و میزان استفاده مخاطبان از آن رسانه است و انگیزه یا تغییری که در رفتارمخاطب بوجود می‌آورد واین، زمانی حاصل می‌شود که یک رسانه دارای ویژگیهای متمایز و متفاوت نسبت به سایر رسان ه ها باشد. در حال حاضر حدود 60 ایستگاه رادیویی در ایران فعالیت می‌کنند. بدون شک بعضی از این مراکز نسبت به بعضی دیگر از تعداد مخاطبان کمتر یا بیشتری برخوردارند. دلایل این موضوع می‌تواند بسیاری از موارد کمی و کیفی را شامل می‌شود. از آنجا که یکی از ویژگیهای کار علمی، تحدید موضوع است در این پژو هش، رسانه رادیو بررسی می-شود و از میان عوامل زیادی که در موفقیت و یا شکست رسانه رادیو تاثیر گذار است به بحث خلاقیت در برنامه‌سازی رادیو پرداخته می شود. خلاقیت فرایندی است كه بوسیله آن چیزی مثل فكر،‌ایده یا یك شی جدید تولید شودخلاقیت شیوه‌ای از تفكراست كه اید ه های  جدید را  بوجود  می‌آورد (كینگ واندرسون، 1386،ص17) . 
 
      در واقع دغدغه ذهنی پژوهشگر پس از یک د هه فعالیت تجربی در رادیو و مصاحب ه های مقدماتی با افراد کارشناس، مشخص شد که خلاقیت عنصر مهم، تاثیر گذاری در رادیو است و یکی از عوامل مؤثر بر افت مخاطبان رادیو موضوع کیفیت برنام ه های رادیو است که دچار روزمرگی، تکرار و اصول کلیشه‌ای  شده است. خلاقیت  عنصربا اهمییتی در این میان است. در پی این دغدغه ذهنی و مطالعه مقدماتی که انجام شد، این تحقیق به دنبال بررسی این مسئله است که ابعاد و مؤلف ه های برنامه‌سازی خلاق کدامند و همچنین چه عواملی باعث افزایش  یا کاهش خلاقیت در برنامه‌سازی رادیو می‌شود؟ 
 
 
 
کلمات کلیدی:

رسانه

خلاقیت در رادیو

شناخت ابعاد خلاقیت

اصول برنامه سازی خلاق

 
 
 
2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق
     با توجه به اهمیتی که رسانه ها در زندگی افراد دارند هر‌گونه پژوهشی که بتواند جایگاه رادیو را در زندگی مردم پر‌رنگ سازد، دارای اهمیت است. ضرورت و اهمیت هر تحقیقی از دو جنبه نظری و کاربردی می‌تواند مطرح باشد. این تحقیق در ‌درجه اول سعی دارد، دانش نظری موضوع و جنب ه های جدید برنامه سازی خلاق در رسانه رادیو راشناسایی کند. در بحث برنامه سازی خلاق متون و گزارش و در کل اسناد مکتوب بسیار کمی در داخل ایران درباره برنامه سازی خلاق وجود دارد و انجام این پایان نامه می تواند خلاء موجود را پرکند و بر دانش نظری موضوع بیافزاید. و  در درجه دوم این تحقیق اصول و مولفه هایی را مشخص می‌کند که چنانچه در برنامه‌سازی رادیو به کار برده شود؛ می‌تواند باعث افزایش جذب مخاطب، تاثیرگذاری بیشتر، و دستیابی به اهداف و سیاست های ایستگاه رادیوی مورد نظر شود.
 
 
 
 
فهرست مطالب
توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن 1
 
فصل اول:كلیات و طرح تحقیق 3
1-1- طرح مسئله 4
2-1- ضرورت و اهمیت تحقیق 5
3-1- هدف اصلی تحقیق 6
4-1- سؤال اصلی تحقیق 6
6-1- تعریف مفاهیم 6
 
فصل دوم :مبانی نظری تحقیق 8
1-2- تحقیقات پیشین 8
2-2- نظریه های مربوط به موضوع تحقیق 9
1-2-2- اهمیت ارتباطات جمعی 9
د- قابل رویت بودن آثار پیام 10
هـ- ارتباط سطحی و ناپایدار 11
2- نهادی بودن ارتباطات جمعی 13
3- وابستگی ارتباطات جمعی به سایر عناصر زندگی اجتماعی 14
2-2-2 وسایل ارتباط جمعی 16
3-2-2- رادیو 17
4-2-2- تعریف و تاریخچه مخاطب 23
5-2-2- مخاطب و تحول‌های آن 24
6-2-2- نظری ه های مخاطب 25
7-2-2- فعالیت مخاطب(فعال و منفعل) 26
8-2-2- مخاطب رادیو 28

1-8-2-2- قدرت انتخاب و گزینش مخاطبان در ایران 30

رویکرد مصلحت گرا 31
رویکرد نیاز محور 31
رویکرد نیاز مصلحت 32
ب) رادیوهای اختصاصی 33
ج) رادیوهای تخصصی 33
4-9-2-2- معایب رادیو 34
6-9-2-2- برنامه 36
1- 6-9-2-2- برنامه زنده 36
2-6-9-2-2- برنامه ترکیبی 36
9-9-2-2- تکنیک‌های ساخت برنامه با مواد زیر امکان پذیر است: 37
10-9-2-2- قالبهای رایج در ایران 37
10-2-2-  تغببرات محیطی، سازمان‌ها و خلاقیت 38
11-2-2- خاستگاه خلاقیت 40

12- 2- 2- مفهوم شناسی خلاقیت 42

13- 2- 2- فراگرد خلاقیت 45
2- افزایش حساسیت افراد نسبت به مسأله 47
3- مهیا ساختن شرایط خلاقیت از طریق فراهم ساختن مواد خام لازم 47
4- ایجاد سلاست فکر 48
5- استمرار فعالیت ضمیر ناخودآگاه بر روی مسأله 48
6- درخشش ناگهانی یک فکر 49
1-14-2-2- انواع خلاقیت 51
15- 2- 2- ویژگیهای افراد اخلاق 53
عدهای دیگر ویژگیهای افراد خلاق را به صورت زیر دسته بندی کردهاند: 53
16- 2- 2- دیدگا ه ها در مورد افراد خلاق 56
17-2-2- دیدگا ه های مختلف درباره خلاقیت 57
2-17-2-2- خلاقیت از دیدگاه سازمانی 58
18- 2- 2- نظری ه های خلاقیت 60
نظریه های فلسفی خلاقیت 60
1-18-2-2- نظری ه های علمی خلاقیت 62
2-18-2-2- دیدگاه روانشناختی اجتماعی 63
3-18-2-2- دیدگاه عصب شناختی 64
19- 2- 2- سازمان چیست؟ 67

عوامل اصلی ساختاری در سازمانهای رسانه ای 68

20- 2- 2- خلاقیت سازمانی در سازمانها 70

1-20-2-2- عوامل کلیدی موفقیت خلاقیت سازمانی: 72

2-20-2-2- ساختار خلاق 74
جدول مقایسه ساختارهای مکانیکی و ارگانیکی 75
3-20-2-2- فرهنگ سازمانی خلاق 77
4-20-2-2- محیط خلاق 77
سبک مدیریت مناسب 80

21- 2- 2- عوامل موثر بر خلاقیت: 81

1- عوامل فردی: 82
2- عوامل محیطی: 83
3- عوامل گروهی: 83
4- عوامل سازمانی: 84
 
فصل سوم روش تحقیق 91
مقدمه 91
1-3- روش بررسی 92
1-1-3-روش اسنادی یا كتابخانهای 92
2-1-3-  روش پیمایشی 92
2-3- جامعه آماری 92
واحد و سطح تحلیل: 93
3-3- روش نمونه‌گیری 93
5-3- پایایی و اعتبار تحقیق 94
6-3- تکنیك گردآوری اطلاعات 95
 
فصل چهارم یافته های تحقیق 96
مولفه های سطح سازمانی: 99
جدول شماره 3- 4 بررسی توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان در رابطه بامولفه های تاثیرگذار 101
مولفه های تاثیر گذار: 101
جدول شماره 6- 4 بررسی توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب جنس 107
 
فصل پنجم نتیجه‌گیری و پیشنهادها 154
1-5- نتایج 155
2-5- پیشنهادها 165
فهرست منابع و مأخذ: ‏ 166
 
 
 
 
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن


چطور میتونم فایل توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 99 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



متن کامل پایان نامه با عنوان :توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از 

عنوان : توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن. 1-1- طرح مسئله تاریخ تحول تکنولوژی های ارتباطی نشان داده 

توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن. (آپدیت شده). مقالات رایگان ضمیمه شده: مقاله در مورد کتاب برنامه 

توصیف عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو تحقیق به دنبال بررسی این مسئله است که ابعاد و مؤلف ه های برنامه‌سازی خلاق کدامند و همچنین چه عواملی 

Ordibehesht 2, 1401 AP — 177,رسانه و علوم ارتباطات+توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن,doc.

برنامه سازی خلاق در رادیو; اصول برنامه سازی خلاق در رادیو; شناسایی ابعاد برنامه سازی خلاق در رادیو; شناسایی مولفه های برنامه سازی خلاق در رادیو; عوامل موثر 

Bahman 8, 1398 AP — رسانه و علوم ارتباطات دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رسانه توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق.

خلاقیت در رادیو. شناخت ابعاد خلاقیت. اصول برنامه سازی خلاق. فهرست مطالب. 1-2- تحقیقات پیشین 8. 2-2- نظریه های مربوط به موضوع تحقیق 9 

Dey 11, 1397 AP — توصیف عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو این تحقیق به دنبال بررسی این مسئله است که ابعاد و مؤلف ه های برنامه‌سازی خلاق کدامند 

خودآگاهی، توانايی شناخت و آگاهی از خصوصيات، نقاط ضعف و قدرت، خواسته ها، ترس توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه¬سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و 

تصویر سازی خلاق پروانه,وبینار تصویر سازی خلاق ، دبیران هنر متوسطه لول توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه.

توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه¬سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن. توصیف و بررسی عوامل دانلود طرح توجیهی: تولید اجزاي سیستم ترمز خودرو 

Dey 15, 1397 AP — پایان نامه با عنوان :توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن در ادامه مطلب می توانید تکه 

پژوهش حاضر با اين نگاه که هر نوع بازنگري ،سياستگذاري و برنامه ريزي درحوزه موسيقي سازمان صدا و سيما نيازمند شناخت تحولات اين حوزه درجامعه و رسانه ملي است ،به 

پایان نامه توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن. مدیر سایت فکرشاد. 14 آذر 1399 

توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو و شناخت ابعاد و مولفه های آن برنامه سازی خلاق در رادیو اصول برنامه سازی خلاق در رادیو شناسایی 

شامل کتاب درسی، نکات و خلاصه درس، نمونه سوالات حل شده، تعاملی و چندرسانه ای، نمونه سوالات امتحانی و انیمیشن های آموزشی.

خلاقیت مهم‌ترین و اساسی‌ترین قابلیت و توانایی انسان و بنیادی‌ترین عامل ایجاد ارزش است که در همهٔ ابعاد و جوانب زندگی وی نقش کاملاً حیاتی ایفا می‌کند.