مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 22,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید 23 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


29 هزار تومان 22 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در ‏خیرد محصولات برای خود قائل هستند تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی ‏پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است هدف از این مقاله بررسی و ‏شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند‏

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

 
 
عنوان انگلیسی : 

Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post purchase regret

 
 
 
 
چکیده :
هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در ‏خیرد محصولات برای خود قائل هستند.  تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی ‏پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و ‏شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.‏
 
طراحی،روش شناسی،رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و ‏زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها ‏به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن ‏جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان،جشن و ‏پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی ‏AMOS‏ مسیر فعال روابط بین ‏صفات مصرف کننده را  در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.‏
 
یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر ‏هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای ‏شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود ‏است.‏
 
 
 
کلیدواژه ها:

خود هدیه ای

خرده فروشی

خرید و تاسف

رفتار مصرف کننده

 
 
مقدمه :
انگیزه های هدیه دادن در مراسم به ویژه در کریسمس در یک منطقه به خوبی تحقیق ‏شده است. (کلارک 2008-2006). با این حال خود هدیه یک فرایند عملکردی است. چرا ‏که این اقدامات به افکار درو.نی فرد در ارتباط برقرار  کردن و نظردادن به عنوان پیش بینی ‏عوامل و نتایج خاص یا بالقوه تصمیم گیری خرید است. از این رو فرایند خود هدیه از ‏خرید دهیه های سنتی متفاوت  است.
 
زیرا نیاز از درخواست دیگران در مورد ترجیحات ‏هدیه ای حذف شده است. سوابق پژوهشی قبلی رفتار خودهدیه ای را مورد بررسی قرار نداده ‏اند. خریداران اغلب در تصمیم گیری های خود برای خرید با این موضوع مواجه می شوند. ‏یکی از این تصمیم ها خرید برای خود است(موخو پادهاچ و رامایو و بویی 2011). جنبه ‏بعدی مربوط به تاسف بعد از خرید است. این مقاله به این سوال در مورد سوابق انگیزه خود ‏هدیه و ارتباط بین انگیزه خود هدیه و تاسف بعد از خرید پرداخته است.‏
 
 
 
فهرست مطالب :
‏چکیده:‏ ‏1‏
محدودیت های تحقیق:‏ ‏2‏
اصالت  و ارزش:‏ ‏2‏
کلیدوازه ها:‏ ‏2‏
‏1-مقدمه:‏ ‏3‏

رویداد فروش و خرید هدیه:‏ ‏3‏

لذت بردن از خردی وزایده رویک ‏5‏

انگیزه خود هدیه:‏ ‏6‏

حسرت خرید انجام شده:‏ ‏8‏

فرضیه های پژوهش:‏ ‏8‏
نتایج:‏ ‏12‏
جدول 1:ساختار عاملی ‏13‏
جدول 2 : آزمون فرضیه و پشتیبانی ‏16‏
جدول 3:ساختازر مدل ‏17‏
جدول4:آمار مناسب مدل و  امتیاز مناسب ‏18‏
بحث:‏ ‏19‏
مفاهیم بازاریابی:‏ ‏21‏
بحث و نتیجه گیری،محدودیت ها و تحقیقات آینده:‏ ‏22‏
 

سوالات احتمالی شما درباره مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید


چطور میتونم فایل مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 22 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید. خود هدیه ای خرده فروشی خرید و تاسف رفتار مصرف کننده

عنوان فارسی مقاله: احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید. دسته: مدیریت - اقتصاد. فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش).

Tir 29, 1395 AP — عنوان : Self-gifting guilt: an examination of self-gifting · تکه هایی از متن مقاله ISI با ترجمه فارسی به عنوان نمونه : · (ممکن است هنگام انتقال از 

در این صفحه مجموعه مقالات انگلیسی علمی پژوهشی و علمی ترویجی (مروری) جدید در تمامی گرایش های رشته مدیریت با ترجمه تخصصی مربوط به سال های ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰ و 

ﮐﺸﻮر داﻧﻤﺎرک ﮐﺲ آﺳﺎن ﻧﯿﺴﺖ اﻣﺎ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺷﺪه رﺷﺘﻪ اﻗﺘﺼﺎد و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎ ﻋﻨﻮان ﻣﺤﺘﻮای اﻗﺘﺼﺎد ﺑﺎ. ﻋﻨﻮان اﺣﺴﺎس ﮔﻨﺎه ﭘﺲ از ﺧﺮﯾﺪﺑﺮرﺳﯽ اﻧﮕﯿﺰه و ﺣﺴﺮت ﭘﺲ از ﺧﺮﯾﺪ.

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید خود هدیه ای خرده فروشی خرید و تاسف رفتار مصرف کننده مقاله 

مقاله ترجمه شده رشته کشاورزی و صنایع غذایی با عنوان بهینه سازی تولید رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید.

Esfand 9, 1394 AP — سفارش ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی موضوعات : مقالات ISI ترجمه شده ,مدیریت,اقتصاد, دانلود مقاله بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید 

فایل 37 صفحه دارد و با فرمت ppt می توان آن را دانلود نمود. مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید: بررسی انگیزه و حسرت پس 

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید خود هدیه ای خرده فروشی خرید و تاسف رفتار مصرف کننده مقاله 

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید خود هدیه ای خرده فروشی خرید و تاسف رفتار مصرف کننده مقاله 

نشریه اقتصاد مالی با بررسی سرقت ادبی و با احترام به قوانین اخلاق در نشریات، فرم تعهد اصالت مقاله توسط مسئول مکاتبات (استاد راهنما) تکمیل و پس از امضاء 

Azar 29, 1393 AP — عنوان فارسی مقاله: احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید. دسته: مدیریت - اقتصاد. فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش).

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان 

انگلیسی( ارایه شده است تا چارچوبی کلی برای نگارش مقاله، در اختیار خواننده توان گفت این مقالات پس از ارسال به مجله و با نظر سردبیر.

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید عنوان انگلیسی : Self-gifting guilt: an examination of 

رفتار خرید شما شامل مراحل تصمیم گیری برای خرید و سپس عمل به خرید و استفاده از محصول خریداری شده است. مراحل رفتار خرید عبارتند از : اول احساس نیاز به چیزی؛ 

در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند 

مقاله ترجمه شده رشته مدیریت و اقتصاد با عنوان احساس گناه پس از خرید:بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید عنوان انگلیسی : Self-gifting guilt: an examination of 

داﻧﻠﻮد ﺷﺪه از schoolip.ir در ﺗﺎرﯾﺦ 2022-05-12. ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺷﺪه رﺷﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و اﻗﺘﺼﺎد ﺑﺎ ﻋﻨﻮان. اﺣﺴﺎس ﮔﻨﺎه ﭘﺲ از ﺧﺮﯾﺪ: ﺑﺮرﺳﯽ اﻧﮕﯿﺰه و ﺣﺴﺮت ﭘﺲ از. ﺧﺮﯾﺪ.