تبلیغات شهری – محیطی

تبلیغات شهری – محیطی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات تبلیغات شهری – محیطی 30 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی تبدیل شده است

تبلیغات شهری – محیطی

 
مقدمه 
امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی تبدیل شده است و در این راستا شركت‌های تبلیغاتی از علوم ارتباطات و روانشناسی برای جلب توجه مردم و بازاریابی بی‌بهره نمانده‌اند.با گسترش شهرنشینی و ماشینی شدن جوامع، پیامهای تبلیغاتی یكی از مراجع فكری مردم به شمار رفته و بر همین اساس روزانه هزاران پیام تبلیغاتی صوتی – بصری، متفاوت و گاه متضاد، در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد. از همین رو تاثیر عظیم تبلیغات بر شكل‌دهی افكار عمومی جوامع، ضرورت یكپارچگی نظام تبلیغات شهری، مدیریت واحد و سازماندهی این عرصه را دو چندان می‌كند.
 
 
کلمات کلیدی:

تبلیغ

رقابت

تبلیغات محیطی

نظام تبلیغات شهری

 
 
 
تبلیغات محیطی
 به اعتقاد كارشناسان، تبلیغات محیطی گذشته از دستاوردهای اقتصادی برای صنعت جوامع، در برخی شهرها به معضلی قابل توجه و پیگیری تبدیل شده و ضمن آلایندگی سطح شهر و ایجاد آلودگی‌های بصری، تاثیرات مخربی هم بر بهداشت روانی و جسمی شهروندان داشته است. در كنار این تبلیغ بی‌رویه كالاهای لوكس كه به عاملی برای افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی، گسترش احساس فقر و نارضایتی عمومی تبدیل شده است را نباید فراموش كرد.بر همین اساس كارشناسان شهری معتقدند كه در این شرایط، ضروری است شورایی مركب از صاحب نظران علوم انسانی و متخصصان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی بر چگونگی و نیز محتوای تبلیغات محیطی نظارت كنند.
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه 1
تبلیغات محیطی 3

هدف تبلیغات محیطی 3

ضوابط تبلیغات محیطی 4

پیامدهای تبلیغات محیطی 5

تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها 7

مبارزه با تبلیغات محیطی نامناسب 8

روشهای نوین تبلیغات محیطی 8

ساماندهی تبلیغات محیطی 8

تاریخچه تبلیغات محیطی 12

قوانین مربوط به تبلیغات محیطی 15
صدور مجوز تبلیغات محیطی 18

تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان 22

تجاری یا فرهنگی 23
بیلبورد یا نمایشگر 25
نتیجه گیری 29
منابع و مآخذ : 30
 
 

 


سوالات احتمالی شما درباره تبلیغات شهری – محیطی


چطور میتونم فایل تبلیغات شهری – محیطی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود تبلیغات شهری – محیطی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل تبلیغات شهری – محیطی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت تبلیغات شهری – محیطی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



Khordad 31, 1400 AP — شاید بار ها در طول روز در مکان های مختلف شهر، انواع تبلیغات محیطی را مشاهده شهری، وسایل حمل و نقل، سایر رسانه های محیطی استفاده می شود.

رسانه و ابزارهاویرایش · بیلبورد (Billboard) بهترین ابزار از جهت میزان دید، برای معرفی محصول و خدمات در محیط شهری می‌باشد. بیلبورد یک ایده جالب و بدیع است که 

تبلیغات شهری یا محیطی در این دستورالعمل عبارت از کلیه تابلوهای تبلیغاتی اعم از دیواری ، پارچه ای ، فلزی ، رایانه ای ، متحرک و منقوش بر وسایل نقلیه میباشد.

Tir 2, 1397 AP — تبلیغات شهری یا محیطی | تبلیغات محیطی خلاقانه توسط کانون تبلیغات در تهران و رعایت نکات مهم در تبلیغات شهری | شرکت تبلیغاتی ماکان.

Shahrivar 19, 1399 AP — اسماعیلی ادامه داد: بر این اساس کلیه تبلیغات شهری و محیطی باید از طریق کانونهای آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز از وزارت ارشاد صورت پذیرد و هیچ 

فضای تبلیغاتی هم شامل کلیه مکانهای عمومی شهر، فضاهای تاریخی، کف و حاشیه مسیرهای پیاده و سواره رو، پلها، بدنه مبلمان شهری، ایستگاهها و جداره بیرونی و درونی و 

Ordibehesht 27, 1400 AP — امروزه تبلیغات شهری و تبلیغات محیطی تأثیر زیادی در گسترش مشاغل دارد. در نتیجه این نوع تبلیغات روز به روز در حال افزایش است. یکی از بهترین روش‌ها 

تبلیغات محیطی مانند: استرابورد و بیلبورد، به دلیل اینکه در مکان های پر رفت و آمد و در معرض دید مبلمان شهری و ترانزیت | تبلیغات روی مترو، BRT، اتوبوس و .

تبلیغات محیطی شهری. شرکت معرفان رسانه پویا با داشتن بیش از۲ دهه سابقه در عرصه تبلیغات شهری و محیطی و به عنوان موسسه تبلیغاتی رسانه دار، آماده ارائه خدمات 

ماده‌ ۱) تبلیغات‌ شهری‌ یا محیطی‌ در این‌ دستورالعمل‌ عبارت‌ از کلیه‌ ماده‌ ۲) تبلیغات‌ فرهنگی‌، مذهبی‌، ملی‌ و نیز تبلیغ‌ جشنواره‌های‌ فرهنگی‌ و هنری‌ 

تبلیغات محیطی، شامل هر نوع بازاریابی است که در خارج از خانه انجام می‌شود تا توجه مردم را قابل استفاده در فضای‌های شهری، معابر، گذرگاه ها، بلوارها و …

امروزه برخی برندها تصور می کنند تبلیغات محیطی اثربخشی گذشته را ندارد و به یک تبلیغات خارج از خانه نقشی طبیعی و پذیرفته شده در منظر شهری ایفا می کند، 

Farvardin 12, 1401 AP — امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدکنندگان کالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یک صنعت مدیریتی به عاملی 

تبلیغات محیطی یا همان تبلیغات شهری یکی از اثر گذارترین روش ها برای تجارت های محلی به شمار می رود. تبلیغات محیطی شامل نصب بنر ، بیلبورد های تبلیغاتی و یا حتی 

مبلمان شهری — مبلمان شهری معمولا در مجاورت سوپرمارکت‌ها، مغازه‌های مواد غذایی، داروخانه‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی، مدارس، مکان‌های خرید و فروش، مراکز خرید 

Mordad 12, 1390 AP — در این میان و با رشد انواع ۳ گانه تبلیغ چاپی، پخشی و محیط بیرونی، تابلوهای تبلیغاتی نیز رونقی دوباره و شتابان تر به خود گرفتند. نخستین تابلوهای