برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 18,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان 17 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


29 هزار تومان 18 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


مقاله برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

 
چکیده:
پس از 30 سال تدریس همراه با عشق و علاقه تنها مسئله‌ای که ذهنم را مشغول کرده و باعث تکدر خاطرم شده عدم رغبت دانش‌آموزان به فراگیری علم و جو افسرده و و سرد حاکم بر کلاسهاست و من به عنوان دبیری کار آزموده و با تجربه سعی بر شکستن این جو سرد و ایجاد علاقه و انگیزه برای فراگیری علوم در دانش‌آموزان دارم.
 
نتیجه کارنامه‌های ماهانه و ترم دانش‌آموزان نمایانگر این عدم انگیزه در فراگیری علم است و متاسفانه هر چه زمان می‌گذرد و فراتر می‌رویم من این عدم انگیزه و علاقه را بیشتر مشاهده می‌کنم در نتیجه تصمیم گرفتم در سال آخر تدریسم کلاسی را برای تحقیق و پژوهش در نظر بگیرم و با برقراری روابط عاطفی بین خودم و آنان آثار این رابطه را بر فراگیری دانش‌آموزان دریابم و راههایی برای افزایش درصد این فراگیری بیابم و در این راستا از همکاری دانش‌آموزان استفاده کنم.این مسیر از مهره ماه سال 88 و با استفاده از 10 نفر از دانش‌آموزان شروع شد و در طول سال ادامه داشت امیدوارم نتایجی که از این تحقیق گرفته‌ام مورد استفاده همکاران و دانش آموزان سایر مدارس قرار گیرد.اکنون به بسط مفهوم ارتباط می‌پردازم در این راستا اشاره‌ای دارم به کتاب «تقویت مهارت‌های ارتباط موفق و موثر» تالیف آلن بارگر ترجمه فرزاد هراتی.
 
 
کلمات کلیدی:

ارتباط

روابط عاطفی

مهارت‌های ترغیب کردن

 
 
فهرست
1- مقدمه و چکیده
2- تعریف ارتباط
3- طراحی رابطه
4- عوامل کلیدی رابطه
منزلت اجتماعی – قدرت- نقش- دلبستگی – قلمرو
5- تعریف ارتباط از دید سایر جامعه‌شناسان
ارسطو- جورگن روش – کلودشنن – رایت- دیوید برلو – میکی اسمیت – آرانگارن – میلر
6- تعریف پیشنهادی برای ارتباط
7- راههای ایجاد ارتباط موفق
توجه کردن – رفتار هم پایه با طرف مقابل – توسعه آرامش – تشویق کردن – فراگیری مهارت‌های ترغیب کردن
8- موقعیت دبیرستان (موقعیت جغرافیایی)
9- سایر شرائط
10- شواهد موجود برای مدعی
11- شرایط داوطلبین 
12- نظر دانش آموزان نمونه در مورد تاثیر ارتباط صمیمانه بر فراگیری 
13- مراحل برقراری روابط صمیمانه با دانش آموزان 
مرحله اول – مرحله دوم – مرحله سوم – مرحله چهارم
14- نتیجه گیری 
15- منابع  
 

سوالات احتمالی شما درباره برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان


چطور میتونم فایل برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 18 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



با ایجاد رابطه عاطفی معلم، دانشآموز میتواند با اطمینان خاطر و با انگیزه و کلاس ریاضی پایه هفتمدوره متوسطه اول مدرسه آسیه ورامین از بین 120نفر دانش آموز، 

مقاله مشخصات فایل تعداد صفحات17حجم040 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل برقراری روابط عاطفی بین دانشآموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان 

بررسی پیامد برقراری ارتباط عاطفی معلمان بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر و آموزش، به تاثیر ایجاد روابط عاطفی پویا و اثربخش بین معلم و دانشآموز در 

Aban 24, 1398 AP — برقراری ارتباط موثر بین معلم ودانش آموز اگر بر مبنای اصول صحیح بر قرار البته والدین نسبت به معلمان بیشترین تاثیر را بر شخصیت دانش‌آموزان 

نقش رابطه معلم و دانش آموز در ایجاد انگیزه : روابط معلم و دانش‌آموز آموزش ریاضی عدم برقراری ارتباط عاطفی مثبت بین معلمان این درس و دانش آموزان است .

بررسی پیامد برقراری ارتباط عاطفی معلمان بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان دختر به تاثیر ایجاد روابط عاطفی پویا و اثربخش بین معلم و دانشآموز در درس ریاضی، 

Aban 8, 1400 AP — 1- هوش و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اگر می خواهید معلمی عالی باشید باید با دانش اموزان خود ارتباط برقرار کرده و بتوانید در 

پس برای آموزش و یادگیری لازم است که جو مطلوب و مناسبی در کلاسها برقرار باشد. جو مطلوب و مناسب، روابط مثبت و هدفداری است که بین معلم و دانش آموزان در کلاس 

ب - برقرار کردن روابط عاطفی با دانش آموزان و رفتار محبت آمیز به جا و به موقع، ارزنده معلّمان نسبت به آموزش و پرورش دانش آموزان از بین نرود، دانش آموزان 

۱- بررسی روش یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی 2- بررسی نگرش به تعارض و سبک تأثیر برقراری روابط انسانی مدیران در محیط کار با عوامل از دیدگاه معلمین.

هر معلمی می‌داند که تدریس تنها آموزش محتوای درسی نیست بلکه برقراری ارتباط نزدیک و حمایتگر با دانش‌آموزان نیز نه تنها تاثیر زیادی بر رشد عاطفی و اجتماعی آنها 

by قدم پور · 2020 — نتایج حاصل از پژوهش نشان دادند آموزش قدردانی به دانش‌آموزان به کاهش گرایش به رفتارهای انتظاری اجتماعی و بهبود روابط بین معلم و دانش‌آموزان منجر می‌شود؛ بنابراین 

البته والدین نسبت به معلمان بیشترین تاثیر را بر شخصیت دانش‌آموزان خواهند گذاشت برقرار کردن روابط عاطفی با دانش آموزان و رفتار محبت آمیز به موقع، از دیگر 

by عنایتی · 2017 — از این رو، روابط بین فردی سالم میان معلم و دانش‎آموز، پیش‎نیازی برای شرکت در اصلی، در بهبود یادگیری و نگرش دانشآموزان به درس تأثیرگذار است (کیم[15]، 

تدريس تعامل بين فراگير و معلم، براساس طرح منظم معلم براي يادگيري تعريف مي‌شود تدريجي پيام آموزشي به منظور ايجاد تغيير در دانش‌آموزان و دريافت واكنش و يا 

ب - برقرار کردن روابط عاطفی با دانش آموزان و رفتار محبت آمیز به جا و به موقع، پرهيز از پيش داوري‎هاي غير منصفانه: معلم بايد تلاش كند تا بين دانش‎آموزان 

ما همه دانش‌آموزان را هم از نظر هوش، استعداد و عاطفی بودن یكسان فرض بين معلم و شاگرد نبايد تاثير دانش آموزان بر رفتار معلم را ناديده انگاشت، زيرا كه اين