ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری

ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 30,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری 22 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


40 هزار تومان 30 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


ارتباط میان كیفیت خدمات و میزان رضایت مشتری، در سالهای گذشته به صورت آكادامیك مورد توجه بسیاری قرار گرفته است اما ماهیت ارتباط دقیق میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری هنوز در هاله‌ای از ابهام و عدم اطمینان كامل به سر می‌برد

ارتباط میان كیفیت خدمات و میزان رضایت مشتری

نویسندگان:
G.S Sureshandar مدیریت و مهندسی صنعتی، رئیس بخش علوم انسانی و اجتماعی موسسه تكنولو‍ژی  مادراس ، چینا ، تامیل نادوی هندوستان Chandrasekhran Rajendran  پرفسور مدیریت عملی ، مدیریت و مهندسی صنعتی رئیس بخش علوم انسانی و اجتماعی. موسیه تكنولوژیكی مادراس، چینا- تامیل نادوی هندوستان.
 
 
خلاصه : 
ارتباط میان كیفیت خدمات و میزان رضایت مشتری، در سالهای گذشته به صورت آكادامیك مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.  اما ماهیت ارتباط دقیق میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری هنوز در هاله‌ای از ابهام و عدم اطمینان كامل به سر می‌برد. بسیاری از محققان میزان رضایت مشتری را با سنجش یك بعدی و برخی دیگر آن را در سنجش چند بعدی مورد بررسی قرارمی‌دهند. تحقیق فعلی دیدگاه‌های مختلف را بررسی می‌كند و رضایت مشتری را به عنوان ساختار چند بعدی نشان می‌دهد كه در راستای كیفیت خدمات عمل می‌كند. و این مسئله را كه رضایت گرفته شود را مورد بحث قرار می‌دهد . بر مبنای این دیدگاه ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری مرد بررسی قرار گرفته است. نتایج حاكی از آن است كه این دو ساختار از هم غیر وابسته اند اما با هم ارتباط نزدیكی دارند به طوریكه افزایش یكی از آنها منجر به افزایش دیگری خواهد شد.
 
 
لغات كلیدی:

بازاریابی

كیفیت خدمات

رضایت مشتری

 
 
 
پیشگفتار:
به طور قطع كیفیت خدمات و میزان رضایت مشتری دو فاكتور اصلی هستند كه در راس تئوری و عملی مسئله بازاریابی قرار دارند. (Supreng , Mackoy 1996)در دنیای رقابتی امروز، كلید دست یابی به منافع این رقابت در گرو ارائه كیفیت بالا كه نتیجه آن بالا رفتن میزان رضایت مشتری است، (Schemwell et.al 1998) اهمیت این دو مفهوم توسط تحقیقات تئوری و عملی در رابطه با موضوعی كه طی سالیان گذشته به وجود آمده است، آشكار شده است. بنابراین ذره‌ای شك در رابطه با اهمیت كیفیت خدمات و رضایت مشتری به عنوان هدف نهائی تمامی تولید كنندگان خدماتی وجود ندارد.
 
كیفیت خدمات ارائه شده یكی از موضوعات قابل بحث و تحقیق در بازاریابی است دلیل قابل قبول برای آنچه  كه نشان داده شده است از توجه آكادامیك  تمامی محققان در سرتاسر جهان به دست آمده است ( برای بحث جزئی تر به Aubontenge , Buttle 1996)  مراجعه شود. )بنابراین، نیاز به تلاش در جهت كسب رضایت مشتری با توانای دست یابی به موفقیت‌های اقتصادی  درتعالم است . رضایت مشتری به عنوان یك پیش نیاز برای حفظ  و بقاء مشتری در نظر گرفته می‌شود . پر واضح است كه به فهمیدن اهداف اقتصادی همانند سودآوری سود بازار و بازگشت به سرمایه نیز كمك می‌كند (Sdheing 1995, Reichheld1996)Hockl 2000) كیفیت خدمات به عنوان شكلی از نگرش ارزیابی بلند مدت توصیف می‌شود و دو ساختار (كیفیت خدمات و نوع نگرش) به طور مشابه بررسی می‌شوند.
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری


چطور میتونم فایل ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت ارتباط میان كیفیت خدمات و رضایت مشتری چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 30 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



by فاتح · 2019 — هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان در باشگاههای بیلیارد شهر مشهد بود. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بود که 

مختلفی اعم از مدیریت ارتباط با مشتری و افزایش کیفیت خدمات برا و خدمات الکترونیکی از کیفیت بیشتری برخوردار باشد،. رضایت در این میان کسب رضایت مشتری.

لذا، هدف این تحقیق بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش مشتری و رضایت مشتری بر وفاداری هم‌چنین نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه میان متغیرهای 

«بررسی رابطه بین کیفیت خدمات،رضایت،اعتماد و وفاداري در میان مشتریان(موردمطالعه: شرکت¬های مسافربری فعال در پایانه¬هاي شهر تهران)». مجله مدیریت توسعه و تحول، 

by کریمی علویجه · 2017 — یافته‎های پژوهش نشان داد که خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت مشتریان از بانک، سطح اعتماد و وفاداری آن‎ها از بانک رابطه دارد و از میان 13 فرضیه موجود، 10 

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶ · ناشر : دومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت , اقتصاد و حسابداری · زبان مقاله : همه · تعداد صفحات : 10 · حجم فایل : 428.931 

by ابوالحسن خداداد پور · 2021 — صنعت بیمه می توانند با استفاده از کیفیت خدمات شرکتهای بیمه، مشتریان صنعت بیمه را راضی نگهدارند. مالکی ). 8101. (، به بررسی ارتباط میان رضایت شغلی کارکنان و 

by حمزه پور · 2012 — در این تحقیق تلاش شده است ارتباط بین کیفیت خدمات ارائه‌شده در این سیستم، با رضایت مشتریان و عملکرد بانک مورد ارزیابی قرار گیرد. بدین منظور 35 نفر از مشتریان این 

چکیده : کیفیت خدمات و رضایت مشتري موضوعاتی هستند که در زمینه بازاریابی و مدیریت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردارنـد.تحقیقات بسیاري درباره این دو مفهوم ، 

اطلاع از رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت مشتری در امر افزایش فروش بسیار موثر است. در واقع کسب سود از طریق رضایت مشتری حاصل می شود و معنی و مفهوم می یابد.

by پورسلطانی زرندی · 2021 — در این تحقیق از16 مقاله پژوهشی با موضوعیت ارتباط کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان استفاده شد و فراتحلیل داده ها در نرم افزار (CMA2) انجام گرفت.

by سعیدی · 2015 — یافته ها: بین همه ابعاد کیفیت خدمات باشگاهای ورزشی بانوان استان مازندران و میزان رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان،ارتباط معنی‌دار و مثبتی وجود داشت.

by اسمعیلی · 2014 — نتایج نشان داد کیفیت خدمات روی هر چهار متغیر رضایت مشتری، در ارتباط بوده میان. مراکز تفریحی. ورزشی مراکز مربوط به. فعالیت. های. تفریحی ورزشی آبی.