نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی

نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 29,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی 36 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


38 هزار تومان 29 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


تربیت و پرورش افراد خلاق، متفکر و مولد هدف های آموزش و پرورش امروز است به این منظور نوآوری در برنامه، محتوا، روش آموزش و ارزشیابی امری اجتناب ناپذیر می باشد در راستای این نوآوری، طراحی آن نوع برنامه ی درسی که بر اقدامات زایش تفکر واگرا بیفزاید و خلاقیت دانش آموزان را رشد دهد

نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی

 
مقدمه:
تربیت و پرورش افراد خلاق، متفکر و مولد هدف های آموزش و پرورش امروز است. به این منظور نوآوری در برنامه، محتوا، روش آموزش و ارزشیابی امری اجتناب ناپذیر می باشد. در راستای این نوآوری، طراحی آن نوع برنامه ی درسی که بر اقدامات زایش تفکر واگرا  بیفزاید و خلاقیت دانش آموزان را رشد دهد، از گام های اساسی محسوب  می شود.در خلال دو دهه ی گذشته، جنبش پرورش استعدادهای بشری، اقدامات توجهی را در زمینه ی آموزش رفتار خلاق  انجام داده است، تأکیدی که این جنبش برای فرد قائل است، به وی اجازه می دهد تا احساس آزادی شخصی نموده و در نتیجه خلاقیت های خود را بروز دهد.احساس نیاز بشر برای پرورش رفتار خلاق در افکار و اندیشه های بزرگان نمود ویژه ای دراد. بنابر اظهار نظر تورنس ، انسان برای بقا نیازمند است قدرت خلاقیت کودکان را وسعت بخشیده و مورد استفاده قرار دهد همچنین مازلو  در طبقه بندی که از نیازهای انسانی ارائه می نماید، خلاقیت و نیاز به خودشکوفایی را در رأس هرم نیازهای بشری قرار داده است ( شل کراس ، 1378).
 
خلاقیت یکی از ویژگی های مهم زبان است، این ویژگی بی همتا به زبان آموزی برای تولید و درک پیام های تازه، توانایی نامحدود می بخشد، ویژگی خلاقیت، زبان را به صورت پدیده ای پویا در آورده که قادر است علاوه بر برآورده ساختن نیازهای ارتباطی بشر، جامعه را نیز دچار تحول و پویایی نماید ( زندی، 1381).انجام مطالعات گوناگون، پیدایش تکنیک های پرورش خلاقیت و هم چنین تجدید نظر در محتوای برنامه های درسی مختلف به ویژه در بخش زبان آموزی، شواهدی مبنی بر احساس نیاز جوامع امروز به پرورش رفتار خلاق دانش آموزان به شمار می روند، برنامه ی زبان آموزی به عنوان جزیی از کل برنامه ی آموزش دبستانی باید بر بازی و فعالیت اجرای، آفریننده و خودابرازگرانه ی دانش آموزان استوار باشد، زیرا فعالیت در ذات فراگیر و تقویت کننده ی نیازهای درونی، توانایی ها و علایق اوست.بازی و فعالیت، طبیعی ترین وسیله برای بیان احساست، آفرینش ایده های نو و دریافت پیام های زبانی دیگران می باشد.در برنامه ی آموزش زبان، به ویژه در درس های جمله نویسی و انشاء که فرآیند تولیدی سخن نوشتاری هستند، می توان با روش علمی و با پرورش قوه ی خلاقیت دانش آموزان، آنان را در خلق متون نوشتاری به حد خودکفایی رساند ( زندی، 1378).
 
 
 
کلمات کلیدی:

نقش معلم

زبان آموزی

آموزش و پرورش

 
 
 
 
 
فهرست مطالب
نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی 1
مقدمه 1

نمونه ای از اهاف مورد توافق محققان در این زمینه ( گالاکر، 1377) عبارتند از: 10

درک کردن 10
گوش دادن 10
صحبت کردن 10
خواندن 11

رویکرد خلاق در برنامه ی درسی زبان آموزی 14

نقش برنامه درسی: 14

نقش فراگیر با زبان آموز: 15

نقش مربی: 16
نقش مواد آموزشی: 18

فعالیت های خلاقانه به منظور غنی سازی برنامه درسی زبان آموزی 20

مهارت های ارتباطی شفاهی ( گوش دادن و صحبت کردن ): 20
فرایندهای نوشتاری: 26
منابع 34
 

سوالات احتمالی شما درباره نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی


چطور میتونم فایل نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 29 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی. نویسندگان: گیسو نوروزی. منبع: فصلنامه آموزه 1384 شماره 27. حوزه های تخصصی:.

زبان آموزی آموزش و پرورش دانلود مقاله نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی فعالیت های خلاقانه به منظور غنی سازی برنامه درسی زبان آموزی

خلاق - نوآوری - برنامه - فعالیت - آموزی - زبان - دسته: روانشناسی و علوم در برنامه ی زبان آموزی مقدمه: تربیت و پرورش افراد خلاق، متفکر و مولد هدف های 

6 days ago — ﻧﻮآوری و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺧﻼق در ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ی زﺑﺎن آﻣﻮزی ﻧﻮآوری، ﻃﺮاﺣﯽ آن ﻧﻮع ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ی درﺳﯽ ﮐﻪ ﺑﺮ اﻗﺪاﻣﺎت زاﯾﺶ ﺗﻔﮑﺮ واﮔﺮا ﺑﯿﻔﺰاﯾﺪ و ﺧﻼﻗﯿﺖ داﻧﺶ.

زبان آموزی آموزش و پرورش دانلود مقاله نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی فعالیت های خلاقانه به منظور غنی سازی برنامه درسی زبان آموزی

نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی|42030874|z-open|نقش معلم,زبان آموزی,آموزش و پرورش,دانلود مقاله نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان 

دانلود مقاله نوآوری و فعالیت های خلاق در برنامه ی زبان آموزی فعالیت های خلاقانه به منظور غنی سازی برنامه درسی زبان آموزی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا

معلم زبان انگلیسی و معلم شیمی هم روش های تدریس متفاوتی دارند. در این زمینه، فعالیت های فوق برنامه از اهمیت بسزایی برخوردار است. معلم، دانش آموز و برنامه 

«خلاقیت بشر تعریفی از قابلیت‌های اقتصاد، زندگی، فناوری، صنایع نو، ثروت نو و کلیهٔ چیزهایی است که از یک اقتصاد خوب جریان می‌گیرند. خلاقیت چند وجهی و چند بعدی است 

ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ. ﻋﺒﺎﺱ ﭼﺮﺍﻍ ﭼﺸﻢ. ٭. ﭼﮑﻴﺪﻩ. ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺷﻴﻮﻩ. ﻫﺎﻱ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﺧﻼﻗﻴﺖ ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺭﺍ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻌﻨﺎ ﮐﻪ ﻣﺪﺍﺭﺱ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﺔ ﻳﺎﺩﮔﻴﺮﻱ ﻣـﺴﺘﻤﺮ ﻓﻌﺎﻟﻴـﺖ ﮐﻨﻨـﺪ؛.

خلاقیت عبارت است از به کارگیری کامل توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر یا راه حل یا مفهوم نو نسبت به خود شخص خلاق. خلاقیت را می توان تولید اندیشه، راهکار و 

نوآوری های آموزشی (JEI) 22 ه; 18 ی السادات حسینی، افضل الگوی رشد خلاقیت و کارایی آن در ایجاد مهارت تدریس خلاق در معلمان ابتدایی [دوره 5، شماره 1، 

Farvardin 30, 1399 AP — تغییر در طرز فکر، جو و تمامی فعالیت‌های کلاس از معلم آغاز می شود. معلم لحن کلاس را از لحظه‌ی ورود دانش آموزان مشخص می‌کند.

by عزیزی · 2019 — از اینرو اگر فعالیتهای جاری در کلاسهای درس، روتین بوده و بر اساس برنامه از قبل پیشبینی شده، پیش بروند و معلمان در این فرایند نقش محوری و داشته باشند، انفعال 

by صبوری خسروشاهی · 2010 — پدیده‌ای که در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کار و مؤسسات یادگیری، بین آموزش رسمی و غیررسمی، بین برنامة درسی از قبل تنظیم شده و 

بررسی تحلیلی چگونگی نوآوری برنامه درسی در زبان آموزی دوره ابتدایی ایران برنامه های نوین آموزش رایانه به دانش آموزان دوره ی ابتدایی.

معمولاً برای مسایل، راه حل ها و پاسخ هایی متفاوت از سایر دانش آموزان ارائه می کند. 3. به فعالیت های هنری علاقه ی زیاد دارد و دارای تجربه و مهارت است. 4. در کلاس 

خلّاقیت جنبه های متعدد ی دارد که هر کدام از آنها باید در جای خود بررسی شوند. از فعالیت هایی است که می توان ابتکار و خلاقیت را در دانش آموزان پرورش داد.

۵_ نحوه ی استفاده برای کاربران پیشرفته: گاهی اوقات نوشتن راهنمایی های پیشرفته آسان تر از راهنمایی های مبتدی است. خوانندگان شما پیش از این یک تخصص و یک زبان رایج 

از نظر سیف( ١٣٨۶ ) در برنامه ریزی آموزشی سنتی یا معلم محور طراحی فعالیت های آموزشی معلم و فعالیت های یادگیری دانش آموزان عمدتاً به عهدة معلم است و در طراحی