روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 38,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی 61 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


50 هزار تومان 38 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


هدف از این مقاله این است كه بدانیم چطور سازمانهای خدمت محور (OSO) بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) كارمندان در تماس با مشتری، تاثیر می گذارد

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی

 
خلاصه:
هدف- هدف از این صفحه این است كه بدانیم چطور سازمانهای خدمت محور  (OSO) بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) كارمندان در تماس با مشتری، تاثیر می گذارد.
طرح/ روش/ عملكرد – پرسشنامه ها در 149 موسسه تجاری هتل تكمیل شدند. یك كارمند در تماس با مشتری و مدیر، اطلاعات را در هتل فراهم می كنند. این سازه ها با استفاده از مقیاس های موجود اندازه گیری شدند. مدل های معادله ساختاری برای آزمایش كردن این تاثیرات استفاده می‌شدند.نتایج – نتایج تجربی، شخص را برای تشخیص ابعاد سازمان های خدمت محور قادر می سازد كه مدیران موسسات تجاری هتل، به منظور برانگیختن رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی سازمانی باید بر آن تاكید بیشتری داشته باشند.
 
محدوده ها / پیامدهای پژوهش این نتایج به وسیله خاص بودن مفهوم جغرافیایی محدود می شوند. مصحلت بر این است كه این مدل به وسیله تغییرات دیگر از قبیل اعتماد كارمندان مدیریت، تعارض نقش و ابهام نقش و معیارهای اجرایی از قبیل كیفیت خدماتی كامل شوند.استنتاج عملی نتایج نشان می دهد كه مدیران باید از رهبری ارتباطی خدماتی و فعالیت های رویارویی خدماتی، برای تاثیر مستقیم روی رفتار شهروندی سازمانی كارمند و مدیریت منابع انسانی، و در نتیجه بهبود بخشیدن رضایت شغلی و OCB (رفتار شهروندی سازمانی) استفاده كنند.اصالت / اعتبار این صفحه مدركی تجربی درباره تاثیر مثبت سازمان های خدمت محور روی رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی در صنعت مهمان نوازی فراهم می كند.
كلمه های كلیدی اثربخشی سازمانی، كنترل خدماتی، رضایت شغلی، روابط مشتری، صنایع خدماتی.
 
 
 
کلمات کلیدی:

رضایت شغلی

خدمات گرایی سازمانی

سازمانهای خدمت محور  (OSO)

رفتار شهروندی سازمانی (OCB)

 
 
 
فهرست مطالب
روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی 1
خلاصه 1
1. مقدمه 3
2. چارچوب مفهومی و فرضیه 6

1-2 رفتار شهروندی سازمانی 6

روابط ساختاری 12

2-2  رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی سازمانی 13

3-2 سازمان های خدمت محور و رضایت شغلی كارمندان 15
1-3 مقیاس ها 34
4- تجزیه و تحلیل اطلاعات 35
5- نتایج مدل ساختاری و آزمون فرضیه ها 47
بحث و استنتاجات مدیریتی 55
محدودیت ها و تحقیق بعدی 59

سوالات احتمالی شما درباره روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی


چطور میتونم فایل روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 38 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



بررسی روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران. درجه علمی: نشریه علمی.

دانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی بررسي روابط ساختاري بين خدمات ‌گرايي سازماني، رضايت شغلي کارکنان صف و رفتار شهروندي سازماني: شعب بانک ملت تهران.

by حسینی · 2021 — هدف از این پژوهش، بررسی رابطه بین ابعاد خدمات گرایی سازمانی بر روی رضایت شغلی و رفتار شهروندی کارکنان در ارتباط با مشتری می باشد.

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی. خلاصه: هدف- هدف از این صفحه این است كه بدانیم چطور سازمانهای خدمت محور 

بررسی روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران. نویسندگان. یحیی اسلامی. سید فرهاد حسینی.

اگر می خواهید غنی شوید، از روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی هوای نفس بکاهید. «فرانسواماری - روابط ساختاری 

هدف از این پژوهش، بررسی رابطه بین ابعاد خدمات گرایی سازمانی بر روی رضایت شغلی و رفتار شهروندی کارکنان در ارتباط با مشتری می باشد.

Esfand 12, 1400 AP — این پست از سایت درباره |روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی| است. مایل به دانلود |روابط 

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی. رضایت شغلی سازمانهای خدمت محور رفتار شهروندی سازمانی

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی | 53729. انتشار در 2021-12-24 | ویرایش در 2020-12-17 | توسط Siamak ADN.

فرمت فايل : word(قابل ويرايش) تعداد صفحات:60 فهرست مطالب: روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی 1 خلاصه 1 1. مقدمه 

هدف از این مقاله این است كه بدانیم چطور سازمانهای خدمت محور (OSO) بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) كارمندان در تماس با مشتری، تاثیر می گذارد 

واژگان کلیدی: رفتار شهروندی سازمانی، رضایت مشتری، بانک ملی. مقاله نشریه بررسی روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار 

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی دانلود روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و 

by پریسا جلالی · 2021 — تعهد عاطفی، تعامل سازمانی، اشتغال به کار، رضایت شغلی هدف این پژوهش بررسی روابط بین ناامنی شغلی، تعهد عاطفی و رفتارهای بازدارنده.

2-3-3) پژوهش های انجام شده در داخل کشور : – در تحقیقی که توسط یحیی اسلامی و همکاران تحت عنوان «بررسی روابط ساختاری بین خدمت گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف 

by نیلی پور طباطبایی · 2014 — بررسی رابطه بین هویت سازمانی با رضایت شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی یا هدف: فرانقش پرستاران است. این مطالعه توصیفی و از نوع همبستگی بوده که در سال )1391( 

جامعه آماری تحقیق حاضر کارکنان شعب بانک ملی استان گیلان به تعداد 1234 نفر می باشد. پرسشنامه ها بین 221 نفر از آنها، که بر طبق فرمول نمونه گیری جامعه محدود و روش 

by رودساز · 2012 — کارکنان صف در سازمان. های خدماتی منبع مهمی برای ایجاد تمایز و مزیت رقابتی هستند. کیفیت. خدمات،. رضایت مشتری و برند سازمان. ها تحت تأثیر اعمال و رفتار 

(، در تحقيق. خود به اين نتيجه رسيد كه بين رفتار. هاي رهبري تحول. گرا و نتايج سازماني مثل رفتارهاي شهروندي سازماني و. رضايت شغلي رابطه مثبت وجود دارد).