مقاله مدیریت زمان

مقاله مدیریت زمان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 24,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات مقاله مدیریت زمان 30 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


32 هزار تومان 24 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه كار و زندگی است مدیریت زمان شامل مجموعه‌ای از مهارتها برای كنترل كردن و استفاده بهتر از زمان است این مقاله به تشریح مفاهیم و اصول مدیریت زمان پرداخته و فنون و ابزاری را برای مدیریت زمان در محیط زندگی و كار ارائه می‌كند

مقاله مدیریت زمان

 
چكیده:
استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه كار و زندگی است. مدیریت زمان شامل مجموعه‌ای از مهارتها برای كنترل كردن و استفاده بهتر از زمان است. این مقاله به تشریح مفاهیم و اصول مدیریت زمان پرداخته و فنون و ابزاری را برای مدیریت زمان در محیط زندگی و كار ارائه می‌كند.
 
 
كلیدواژه :

زمان

اولویت

مدیریت زمان

بهبود كیفیت وقت

حوزه كسب و كار 

 
مقدمه:
راه‌های مختلفی برای بیان درك ما از زمان وجود دارد. برای قرنها مردم از حركت ماه، ساعت آفتابی، اذان،‌ زنگ كلیسا برای تنظیم برنامه‌ زمانی روزانه خود استفاده كردند تا اینكه در قرن دوازدهم راهبان كاتولیك ساعت‌هایی را برای تنظیم فعالیت‌های خود ساختند.در طول تاریخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته‌اند و این توجه در این دوران نیز وجود دارد و عباراتی مانند «وقت لاست» گویای این توجه است. جوامع امروزی جوامعی هستند كه در آنها تعداد ساعات كافی در طول روز وجود ندارد. فناوری‌های نو محیطی فراهم آورده‌اند كه تقریباً در مدت زمان كم می‌توان به خیلی از اطلاعات دسترسی پیدا كرد و خیلی كارها را سریعتر و آسانتر انجام داد اما تمایل به سریعتر انجام دادن كارها و بیشتر كار انجام دادن روز ‌به ‌روز بیشتر می‌شود.
 
این رویكرد كه همواره با بشر همراه بوده ‌است این احساس را برای او به وجود آورده ‌است كه از زمان عقب می‌ماند و نمی‌تواند از آن به صورت مؤثر بهره گیرد. تاریخ به ما می‌گوید كه مدیریت ضعیف زمان یك مسئله قدیمی است، مسئله‌ای است كه فناوری آن را به وجود نیاورده ‌است و آن را نمی‌تواند حل كند. در شرایطی كه ابزار بیشتری برای مدیریت زمان در اختیار داریم و فرایند‌های اداری، كمتر درپیچ و تاب تشریفات اداری و كاغذ بازی گم می‌شوند، مدیریت ضعیف زمان را كمتر می‌توان مخفی كرد. مدیریت زمان موضوعی است كه همه ما، چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه‌ای، نیاز داریم با آن روبرو شویم تا در زندگی موفق شویم.
 
در ادامه در مورد وجوه مختلف مدیریت زمان صحبت می‌كنیم. ابتدا نگاهی به اصول عمومی مدیریت زمان خواهیم داشت. توجه به این اصول كمك می‌كند كه درك بهتری از مفهوم مدیریت زمان داشته باشیم و پیشنهادهایی ارائه می‌كند كه می‌توانید آنها را در حوزه‌های مدیریت زمان در زندگی خود به كار برید. پس از ارائه رهنمودهای عمومی، به حوزه‌های مدیریت زمان به صورت دقیق‌تر خواهیم پرداخت. ابتدا راجع به مدیریت زمان در زندگی شخصی می‌پردازیم و سپس مدیریت زمان را در حوزه كسب و كار مدنظر قرار می‌دهیم.
 
 
 
فهرست مطالب
مدیریت زمان 1
مقدمه 3
بیان مسئله 4
اهمیت و ضرورت پژوهش 6
اولویت‌بندی فعالیت‌ها 7
هدف تحقیق 8
نكات سودمند برای بهبود كیفیت وقت 10
مبانی نظری 10
بر بهره‌ور بودن تأكید كنید نه مشغول بودن 11
سرعت خود را تنظیم كنید 11
مدیریت زمان شخصی 12
تعریف نظری 12
اهداف شخصی 13
اهداف خود را اولویت‌بندی كنید 14
جامعه آماری 16
مزاحمت كمال‌گرایی 17
روش نمونه گیری 17
مدیریت میز كار 20
مدیریت زمان و كسب وكار 22
منابع و مواخذ: 30 
 

سوالات احتمالی شما درباره مقاله مدیریت زمان


چطور میتونم فایل مقاله مدیریت زمان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود مقاله مدیریت زمان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل مقاله مدیریت زمان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت مقاله مدیریت زمان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 24 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



مديريت زمان شامل مجموعه اي از مهارت ها براي كنترل كردن و استفاده بهتر از زمان است. اين مقاله به تشريح مفاهيم و اصول مديريت زمان پرداخته و فنون و ابزاري را 

چکیده. استفاده مؤثر و اثربخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه کار و زندگی است. مدیریت زمان شامل مجموعه‌ای از مهارتها برای کنترل کردن و 

by علوي سيدرضا — نمایش طرح های پژوهشی مرتبط با مقالات در پایگاه مرکز اطلاعات علمی. طرح پژوهشی ، به تلاش علمی گسترده برای پاسخ به یک یا چند سوال تحقیقاتی گفته می شود . در طرح 

قطعاً پاسخ این سوال چیزی به غیر از برنامه ریزی و مدیریت زمان صحیح نخواهد بود! در این مقاله قصد داریم این مورد را به خوبی با یکدیگر بررسی کنیم و با بهترین 

فهرست و آنالیز آمار مقالات مرتبط با کلید واژه مدیریت_زمان. کلیدواژه ها: مدیریت زمان استرس شغلی مهارت های سازمانی مدیریت جلسات. مقاله چکیده

Mordad 12, 1399 AP — برای مدیریت زمان با توجه به اهمیت و ضرورت وظایف، آن‌ها را اولویت‌بندی کنید. تفاوت بین کارهای فوری و مهم را بدانید. مشخص کنید که چه کارهایی را 

مدیریت زمان یا همان یکی از مهمترین اصولی است که انسانهای موفق به آن اهمیت میدهند و برنامه های زندگی خویش را طبق این اصول طرح و اجرا می کنند. تحقیق در مورد 

Mehr 17, 1397 AP — لیست مقالات منتشر شده در زمنیه ی تکنیک های مدیریت زمان: مدیریت زمان چیست؟ چرا دچار کمبود زمان می شویم؟ 1-ضعف در هنر نه گفتن. 2-کمال طلبی(کامل 

Dey 20, 1398 AP — چکیده مقاله: یکی از بهترین راه های استفاده از زمان باارزش ، استفاده هوشیارانه و دائمی از زمان و مدیریت بهینه آن است.مدیریت زمان ، مجموعه ای 

مديريت زمان شامل مجموعه اي از مهارت ها براي کنترل کردن و استفاده بهتر از زمان است. اين مقاله به تشريح مفاهيم و اصول مديريت زمان پرداخته و فنون 

عنوان. مقاله مدیریت زمان. تعداد صفحات: ۳۶. نوع فایل : ورد و قابل ویرایش. چکیده. از دیرباز مبحث زمان و مدیریت بر آن مورد توجه انسان بوده است علما و دانشمندان 

مقالات ISI مدیریت زمان : 112 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی مدیرت زمان عمل یا فرایند طراحی و به کارگیری کنترل آگاهانه بر روی زمانی است که صرف فعالیتهای مشخص می 

Khordad 29, 1401 AP — راستش را بخواهید بنظر من شاه کلید طلایی تبدیل یک انسان ناموفق به فردی موفق، آموختن مدیریت زمان به او است. در این مقاله برآنیم تا ۱۵ تکنیک 

بخشی از مقاله. مدیریت زمان. مدیریت زمان موضوعی است اساسی که در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در عمل اهمیت خود را 

مديريت زمان شامل مجموعه‌اي از مهارتها براي كنترل كردن و استفاده بهتر از زمان است. اين مقاله به تشريح مفاهيم و اصول مديريت زمان پرداخته و فنون و ابزاري را 

ما در این مقاله می خواهیم یاد بگیریم که چطور با استفاده از مدیریت زمان از زمان باقیمانده در طول شبانه روز به نحو احسن استفاده کنیم.

مقاله مدیریت زمان مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۷ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله مدیریت زمان نمایش 

Khordad 9, 1400 AP — مدیریت زمان و داشتن یک برنامه مشخص می تواند کلید موفقیت شما باشد که ما در این مقاله سعی کردیم روش به دست آوردن این کلید را به شما بیاموزیم.