پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 95,000 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان 215 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا سه‌شنبه 18 اردیبهشت


124 هزار تومان 95 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ار

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 
چكیده:
مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛
 
 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است
 
 
واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 
 
 
مقدمه
در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.
 
در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.
 
 
 
 
                                                                                                               
    فهرست مطالب
مقدمه1
كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ
1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان
 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا
2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر
2-3) یاد گیری و حافظه 
2-4) برخی شرایط یادگیری
2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی
2-8) چگونه باید گفت؟
2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟
2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط
2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 
2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك
2-10-3) مسئله توجه
2-11) مسئله تحریف پیام
2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟
2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس
2-11-3) آگهی های مغز كامل
2-12) توسعه آمیخته بازاریابی
2-12-1) محصول
2-12-2) قیمت
2-12-3) مكان
2-12-4) ارتقا
2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط
2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط
2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر
2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا
2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف
ارزیابی آگهی
نتیجه گیری
 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات
3-1-1)تدوین هدف ها
3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 
3-1-5) ارزیابی تبلیغات
3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی
3-2-1)جدی
3-2-2)طنز
3-2-3) واقعی
3-2-4)غلو شده
3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی
3-4)قالب های ساخت آگهی
3-4-1)تصویر محصول
3-4-2)نمایش
3-4-3)طرح مسأله و حل آن
3-4-4)سبك زندگی
3-4-5)گویندگان
3-4-5-1)فروشنده/گوینده
3-4-5-2) كارشناس/گوینده
3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده
3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده
3-4-6) شخصیت های ثابت
3-4-7) تأییدی
3-4-8)تصاویر كوتاه
3-4-9)داستانی
3-4-10)مردم/روایت
3-4-11) هجویه ای
3-4-12)موزیكال
3-4-13)هویت بخشی
3-4-14)نماد گرایی/قیاس
3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها
3-6) شانزده نكته مهم
3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)
3-8)نقش تحقیق و بررسی
3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه
3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده
3-10-3) تركیب صدا و تصویر
3-10-4) عناوین و برهم نمایی
3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید
3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق
3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت
 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی
4-1-1) مرحلة مناقصه
4-1-2) ضوابط
4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود
4-1-4) اتحادیه‌ها
4-2)فنون تولید
4-2-1) فیلم زنده
4-2-1)انیمیشن
 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی
5-4-1)تفسیری
5-4-2)گرافیكی
5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی
5-5-1)تكنیك های دو بعدی
5-5-1-1)تكنیكCel Animation
5-5-1-2) تكنیك Paper Animation
5-5-1-3) تكنیك Cut Out
5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation
5-5-2)تكنیك های سه بعدی
5-5-2-1)تكنیك Stop motion
5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری
5-5-3) شیوه های تركیبی
5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن
5-5-4-1)توهّمات بصری
5-5-4-2)تدوین
5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی
5-6-1)صدا
5-6-2)افكت های صوتی
5-6-3)موسیقی
5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید
5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها
5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی
5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن
5-8-1)اغراق
5-8-2)فانتزی
5-8-3)نمادپردازی
5-8-4)طنز
5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان
5-10)شخصیت های كارتونی
5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی
 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی
6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 
6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال
6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات
6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی
6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است
6-3-1) ادعاهای مستقیم
6-4)  قوانین نمایش آگهی
6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)
6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)
6-6-1)حقوق مؤلف
6-6-2)حقوق فردی
6-6-3)علائم تجاری
6-7)چهار پرچم قرمز
6-7-1)جدید
6-7-2)رایگان
6-7-3)بهترین
6-7-4)تضمین شده
 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟
8-2) اطلاعات ناكافی
فهرست منابع و مآخذ
ضمیمه
شرح و تصاویر كار عملی
 چكیده لاتین
 

 


سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان


چطور میتونم فایل پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 95 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دید کلی : مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم 

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان. تبلیغات انیمیشن روانشناسی تبلیغات آگهی های تلویزیونی

برچسب: دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان · 115,اقتصاد+تحلیل عوامل موثر بر اشتغال جوانان به تفکیک 

استراتژی تبلیغات پایان نامه اقتصاد در قالب فایل Word انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانلود پایان نامه رشته اقتصاد دانلود فصل دوم اقتصاد به صورت 

برای دانلود پایان نامه و پروپوزال در مورد تبلیغات و پروژه دانشجویی و گزارش سمینار و تز در مورد تبلیغات در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و کارشناسی از این بخش 

Shahrivar 5, 1397 AP — پژوهشی که به تازگی درباره شناسایی شاخص های تبلیغات در حوزه دیداری و علوم ارتباطات اجتماعی انجام شده و پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد او 

در پیشینه ارتباطات ترغیبی، اعلام عمومی توسط جارچی‌ها، طومارخوانی، سپس با ظهور چاپ پوستر، روزنامه و نشریه هر یک دورانی سردمدار این گونه‌ی ارتباطی بودند؛ تا 

208, شیوه های کمدی در آثار سم شپرد (با نگاهی ویژه بر نمایشنامه های : نفرین 2619, عنوان پايان نامه كارشناسي ارشد: ساخت و مشخصه یابی سلول خورشیدی پلیمری 

مدیرعامل ایرانسل در گفت‌وگو با صداوسیمای استان همدان، از راه‌اندازی سایت نسل پنج تلفن‌همراه در همدان خبر داد. خزاعی در نشست صمیمی با هنرمندان و فعالان سینمایی 

Dey 16, 1397 AP — امسال فیلم های «شب آفتابی» به کارگردانی علی مدنی، «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر و «بنیامین» ساخته محسن عنایتی سه فیلم انیمیشنی هستند 

Dey 26, 1397 AP — وی با بیان اینکه برنامه ‌های رادیو انقلاب تا اسفند ماه روی موج fmردیف 5/95 مگاهرتز و اپلیکشین ایرانصدا همچنین گیرنده‌های تلویزیونی قابل دریافت 

دولتدلارروسیهبرجامبورسدولت سیزدهمعراقمسکناوکراینآمریکاترکیهافغانستانتورمشهرداری تهرانبانک مرکزیرژیم صهیونیستیاقتصادبازار مسکنمالیاتنفت.

Farvardin 28, 1398 AP — به گزارش راهبرد معاصر ، حکومت عمر البشیر در سودان، کشوری نسبتا غنی از منابع طبیعی و نفت با مردمی فقیر واقع در شمال شرق آفریقا در یازدهم 

Bahman 29, 1397 AP — با توجه به حجم بالای دارایی‌های قابل واگذاری که مجموعه‌های مختلف اعم از سازمان تامین اجتماعی، بانک‌ها، نیروهای مسلح، شرکت های دولتی و.

Azar 26, 1397 AP — نویسنده، کارگردان و مدرس انجمن سینمای جوان، فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی وکارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر، عضو انجمن فیلم 

Farvardin 2, 1398 AP — رالف از همان آغاز ورود به شهر در کارخانه چرم سازی به عنوان کارگر استخدام شد اما هنوز زمان زیادی نگذشته بود که با اختراع یک دستگاه سرعت تولید را 

Khordad 30, 1396 AP — با نگاهی به نحوه برخورد و تعریف صاحبان کسب و کار از روابط عمومی به هنوز در آگهی های استخدامی در رشته های کاری متفاوت یکی از توانمندی های