پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 40,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی 98 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا شنبه 1 آذر


53 هزار تومان 41 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود پایان نامه مدیریت روابط عمومی

دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی

 
 
مقدمه:
امروزه نیاز به شناخت و درك متقابل مدیریت فرایند و عناصر و اجزای سازمان ها و ادارات به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، سازمانی به عنوان یك اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. برای تشخیص این نیاز و ترسیم آن نیز روابط عمومی نقش بسیاری مؤثری ایفا می نماید.روابط عمومی به عنوان مركز گردآوری و مبادله اطلاعات و برقراری ارتباطات دوسویه در سازمان ها زمانی موفق خواهد بود كه وظایف و مسئولیت های آن از سوی مدیران سازمان ها شناخته شود. اگر روابط عمومی ها، تاكنون نتوانسته اند برنامه های مدون و دقیقی در رابطه با وظایف و مسئولیت های اصلی خویش ارایه كنند و یا با از دست دادن مفهوم اصلی خود با انحرافی عمیق روبرو شوند و به دلیل آن بوده است كه در بسیاری از موارد به عنوان عنصر قوی در طرح و تدوین و ارزیابی برنامه ها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی شناخته نشده و از جایگاه ویژه برخوردار نبوده اند.
 
عدم توجه و شناخت كافی مدیران نسبت به روابط عمومی و عدم به كارگیری نیروهای متخصص را می توان از مهم ترین عوامل عقب ماندگی آن بر شمرد. در این برنامه سعی می شود با اشاره به نقش و وظایف بخش های گوناگون روابط عمومی اهداف خاص در سازمان تشریح شود.
 
روابط عمومی ها نیز به عنوان بخشی از مدیریت فرایند سازمان به امید آن است كه بتوانند مشاركت كسانی كه با سازمان سر كار دارند را جلب نمایند و از آنان در جهت تقویت برنامه ها و توفیق در اجرای آنها استفاده كنند.
اهداف
- برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولین
- افزایش آگاهی مردم از عملكرد سازمان (دستگاه)
- آماده نمودن اذهان عمومی و جلب همكاری و مشاركت در اجرای طرح ها و برنامه ها
- ایجاد محیط مناسب برای رشد فضایل اخلاقی كاركنان
 
 
 
اصول وظایف:
1- جمع آوری و تمركز اخبار و اطلاعات موردنیاز مربوط به فعالیت ها، طرح ها و برنامه های سازمان (دستگاه) به منظور تنظیم سیاست خبری، تبلیغاتی و اجرای طرح های انتشاراتی و آماده نمودن اذهان عمومی با توجه به خط مشی كلی از طریق:
- شركت در جلسات مهم دستگاه
- ارتباط مستقیم و مستمر بامسئولین
- شركت در گردهمایی ها
- حضور در سفرهای داخلی و خارجی مقامات
- دریافت گزارش فعالیت، طرح ها و برنامه حوزه های مختلف دستگاه
- ارتباط مستقیم با مردم از طریق تلفن تماس، صندوق پستی، سایت اینترنتی.
- ارتباط مستمر با جراید و رسانه های گروهی از طریق: گردهمایی ها به مناسب های گوناگون، تشكیل ستادهای خبری، اتاق خبرنگران، دیدار با مدیران مسئول، سردبیران.
 
2- ایجاد هماهنگی در اجرای سیاست ها و خط مشی های تبلیغاتی دولت جمهوری اسلامی ایران از طریق برقراری ارتباط با دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات دولت.
3- فراهم آوردن حسن ارتباط متقابل مردم و مسئولین دستگاه مربوطه از طریق:
- برگزاری مصاحبه با رسانه های گروهی
- برگزاری ملاقات عمومی
- برپایی سخنرانی ها و گردهمایی ها
- سفرها، بازدیدها و ملاقات
4- تقویت ارتباط حسنه بین كاركنان و مسئولیت دستگاه مربوطه
 
 
 
کلمات کلیدی:

مدیریت

روابط عمومی

سیستم های سازمانی

روابط عمومی ایران

مدیریت روابط عمومی

 
 
 

تاریخچه روابط عمومی ایران

روابط عمومی برای نخستین بار توسط شادروان پرفسور حمید نطقی در شركت نفت ایران پدید آمده است. در میان موسسات و سازمانهای بخش خصوصی و دولتی ایر ان، شركت ملی نفت ایران نخستین اداره ای بود كه دفتر روابط عمومی تاسیس كرد. در شركت نفت ایران و انگلیس سابق تا سال 1332 یك دفتر اطلاعات و مطبوعات وجود داشت كه پس از ملی شدن صنعت نفت، همان دفتر به روابط عمومی تبدیل شد. شاید بتوان گفت كه ضرورت وجود روابط عمومی در شركت نفت به دلیل ارتباط با دیگر شركتهای مشابه در جهان و داشتن مشتریان خارجی بسیار زودتر از سایر نهادها احساس شده است. دیگر وزارتخانه ها و موسسات بزرگ ایران، به اقتباس از این شركت و سالها پس از تاسیس دفتر روابط عمومی در شركت ملی نفت ایران اقدام به تاسیس دفاتر روابط عمومی كرده اند. در سال 1345 مطالعاتی برای ایجاد دانشكده ای مرتبط با روابط عمومی آغاز شد كه این مطالعات منجر به تأسیس «مؤسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» در سال 1346 گردید. این مؤسسه، تعدادی دانشجو برای تحصیل در مقطع كارشناسی (لیسانس) روابط عمومی برگزید.
 
نام «مؤسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» در تاریخ 19/9/1347 به «مؤسسه عالی علوم ارتباط اجتماعی» و در تاریخ 25/3/1350 به دانشگاه علوم ارتباطات اجتماعی تغییر یافت. در حال حاضر روابط عمومی بعضاً بصورت یك رشته در برخی مؤسسه های علمی و كاربردی و نیز به عنوان چند واحد درسی در برخی از رشته های علوم اجتماعی، ارتباطات اجتماعی، روزنامه نگاری و ... در مراكز آموزش عالی (اعم از دولتی و خصوصی) تدریس می شود و دانشكده ای اختصاصی به این نام در ایران وجود ندارد.
 
 
 
فهرست مطالب
مقدمه: 2
اصول وظایف: 3
بخش اول:كلیات روابط عمومی 5
تعریف 6
ویژگی های روابط عمومی 9

اركان روابط عمومی 10

عناصر روابط عمومی 10
به طور معمول روابط عمومی را به سه عنصر تفكیك می كنند این عناصر عبارت است از: 10
تاریخچه روابط عمومی 11
روابط عمومی در ایران 12

مدیریت روابط عمومی 13

فعالیت عمده روابط عمومی 13
قدرت تحلیل وتفسیر 15
برنامه ریزی 17
سازماندهی 20
ارزیابی 21
گزینش نیرو 21
سوالات بخش 1  (كلیات روابط عمومی) 24

بخش دوم:سازمان وروابط عمومی 25

سازمان روابط عمومی 26
نقش روابط عمومی در سازمان 29
نتیجه گیری : 31
چكیده : 32

بخش سوم:الگوهای روابط عمومی 33

الگوهای روابط عمومی 34
مشخصه های روابط عمومی 34
5-روابط عمومی ،بخشی از وظیفه مدیریت است : 39
نگرش های عمده به روابط عمومی 40
دیدگاههای متقارن ونامتقارن سیستم های سازمانی 45
الگوهای روابط عمومی 46
الگوی دوسویه ناهمسنگ: 50
الگوی دو سویه همسنگ: 51
نگرش های عمده به سازمان: 55

4-نگرش به سازمان به عنوان یك نظام سیاسی: 57

نقش های روابط عمومی 58
نقش های روابط عمومی در الگوی مختلف 59
سوالات بخش 3   (الگوهای روابط عمومی) 61
بخش چهارم:برنامه ریزی در روابط عمومی 62
برنامه ریزی در روابط عمومی 63
چند نكته مهم 65
ناكامی برنامه ای 67
شرایط توفیق برنامه 67
بخش پنجم:ارتباط با رسانه ها 70
نقش روابط عمومی در بهینه سازی تصمیم گیریهای سازمانی 71
چار چوبی برای ارزیابی محیط سازمانی همراه با تردید 80

بخش ششم:روابط عمومی كاركردهای كلان ووظایف 85

شرح وظایف وتشكیلات روابط عمومی 86
الف )ارتباطات 86
ب)امور فرهنگی ونمایشگاهها 87
و)آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی 89
توزیع وظایف در زیر ساختها 90
1-مدیریت روابط عمومی 90
2-بخش آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی 91
3-بخش پشتیبانی 91
5-بخش انتشارات 92
6-بخش امور فرهنگی ونمایشگاهها 93
7-بخش ارتباط با رسانه ها 94
سوالات بخش 6  (روابط عمومی، كاركردهای كلان و وظایف) 97
منابع: 98
 
 
 

سوالات احتمالی شما درباره پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی


چطور میتونم فایل پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 41 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: جغرافیاو برنامه ریزی شهری چکیده: مدیریت و هدایت جا بجایی انسان و کالا در سطح معابر یک شهر با هدف افزایش 

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان. مقدمه: امروزه نیاز به شناخت و درك متقابل مدیریت فرایند و عناصر و اجزای سازمان ها و ادارات به 

Farvardin 1, 1392 AP — عنوان پایان‌نامه: شناخت قابلیت‌های روابط عمومی الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع. محمد اکبری، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه 

جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی می‌داند که با آن سروکار دارند. رکس هارلو که از پیشقدمان روابط 

دانلود پایان نامه بررسی روابط عمومی جهت اخذ مدرک کارشناسی. عمومی را مدیریت ارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی می‌داند که با آن سروکار دارند.

Bahman 20, 1397 AP — دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی. پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد. (M.A). گرایش: مالی. عنوان : « ارتباط بین عملکرد روابط عمومی 

عنوان کامل: روابط عمومي در ايران و جهان دسته: مدیریت روابط عمومی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 67 جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک 

Farvardin 10, 1401 AP — این صفحه از سایت fsr-dl.paintima.ir به معرفی موارد مشابه با پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی با کد 30206 اختصاص 

Mehr 16, 1399 AP — دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان مدیریت روابط عمومی مقدمه: امروزه نیاز به شناخت و درک متقابل مدیریت فرایند و عناصر و اجزای 

رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻓﺮاﯾﻨﺪ ﺳﺎزﻣﺎن. ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ اﯾﺮان. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی در رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ. داﻧﻠﻮد ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ رﺷﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎ ﻋﻨﻮان رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ در 

تذکر: صرفاً دانشجویان رشته‏های زبان آلمانی،‌فرانسه و عربی مجازند عنوان پایان‏نامه خود پروپوزال اثر بخشی آموزش مدیریت درد 

جهت دانلود پایان نامه های مرتبط با رشته مدیریت به ادامه همین صفحه مراجعه کرده و لیست پایان نامه ها را ملاحظه کنید. لازم به ذکر است که کلیه فایل های موجود در این 

نگرش مدیران به رو، کارکنان روابط عمومی، پایان نامه مدیریت، پروپوزال روابط کارشناسی ارشد با عنوان " مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی های 

نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۳۷٬۸۱۵ مورد. عنوان پایان نامه, پرديس / دانشکده, دانشکده / گروه, رشته تحصیلی, مقطع تحصیلی, دانشجو, استاد راهنما, تاریخ دفاع.

مدیریت زمان. فلسفه مدیریت. ارتباط با کارکنان. برنامه ریزی در سازمان. مدیریت تنش. دانلود پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان فلسفه مدیریت و تاثیر برنامه 

رشته مدیریت به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار در تحصیلات تکمیلی خصوصا در مقطع کارشناسی ارشد میباشد. محبوبیت این رشته به حدی است است که بسیاری از دانشجویان در 

بررسي رابطه بين برنامه تحصيلي دوره فوق‌ليسانس مراكز آموزش مديريت دولتي و احتياجات سازمانها در اين زمينه با تاكيد بر نظرات دانشجويان رشته مزبور بررسي تاثير 

این مقالات مدیریت به عنوان مقاله بیس برای نگارش پروپوزال و پایان نامه های مدیریت (مقاله بیس مدیریت ۲۰۲۱- ۲۰۲۰ – ۲۰۱۹) نیز قابل استفاده می باشند- دانلود 

وی‌ پیش‌از این‌ به‌ عنوان‌ مدیر روابط عمومی‌ شركت‌ مدیریت‌ تولید و اكبر نعمت‌الهی‌ هستند واین‌ پایان‌نامه‌ به‌ منظور دریافت‌ درجه‌ كارشناسی‌ ارشد از 

by نیرومند · 2013 — ﻧﻬﺎد رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﺗﻌﺎرﯾﻒ از ﻧﻘﺶ ﻫﺎي رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ، اﺻﻄﻼح ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣـﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳـﯽ ارﺷـﺪ ﻣـﺪﯾﺮﯾﺖ آﻣﻮزﺷـﯽ. ﻧﻮﺷﺘﻪ اﺳﺖ.