بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 28,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) 18 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


38 هزار تومان 29 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


دانلود مقاله مدیریت با عنوان بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

 
چکیده
امروزه در بازارهای گوناگون کسب و کار، تمرکز زیادی بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاشهای بازاریابی وجوددارد. شرکتها در جستجوی روشهایی نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیر در راستای کاهش هزینه ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند. حتی در بازارهایی که با فشارها و مسائل درآمد و هزینه در مراحل گوناگون چرخه عمر محصول نهایی مواجه نیستند، تحولات سریع مسائل تکنولوژیک، مسائل و اقدامات تجاری شرایط اقتصادی، جستجوی روشهای جدیدی را برای بیان مشکلات قدیمی می طلبند. ضمن آنکه با توجه به تحولات مذکور، امروزه دیگر رویکرد بازاریابی سنتی پاسخگوی شرایط متغیر کنونی در حوزه های تجاری گوناگون نیست و شناسایی رویکردهای جدیدی برای مواجهه با این تحولات لازم و ضروری است. 
 
بسیاری از سازمانها و شرکتها با محدودیتهای بودجه ای بسیاری در عرصه تجارت مواجهند و باید قابلیت آن را بیابند تا با حداقل منابع و سرمایه گذاری، حداکثر سود لازم را جهت بقا و ثبات خویش در بلندمدت کسب كنند. بازاریابی پارتیزانی، مفهومی است که اول بار توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال 1982 تشریح شد؛ روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیتهای ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم. در واقع بازاریابی پارتیزانی نوعی بازاریابی نامنظم جهت کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است و درگیر ابتکارات، نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است. 
 
در این مقاله سعی می شود تا مفاهیم، اصول، تکنیک ها و مراحل بازاریابی پارتیزانی مطرح شود و تحلیل قیاسی میان بازاریابی سنتی و پارتیزانی صورت گیرد. امید است مرور اجمالی این مقاله بتواند سازمانها و شرکتها را در برگزیدن رویکردهای بازاریابی بهینه یاری کند و گامی در جهت افزایش سودآوری سازمانها با توجه به تحولات پرشتاب در عرصه های تجاری امروز باشد. 
 
 
کلمات کلیدی:

بازاریابی

کسب و کار

بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

 
 
مقدمه
بازاریابی پارتیزانی(GUERRILLA MARKETING) همانطور که توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال 1982 تشریح شد، روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیت های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. چنین ترفیعات و پیشرفتهایی گاهی اوقات به گونه ای طراحی می شوند که مخاطب هدف، حتی از وجود آنها بی اطلاع است و این ترفیعات نوعی بازاریابی پنهان یا سری است. ( که بازاریابی مخفیانه نیز نامیده می شود)
 

اصول بازاریابی پارتیزانی

بازاریاب پارتیزانی باید خلاق باشد و روشهای نامنظم و غیرمعمول ارتقا و پیشبرد را طراحی و تدبیرکند. او باید کلیه ارتباطات و تماسهای خود را، چه حرفه ای و چه شخصی به‌کارگیرد و نیز شرکت و محصول آن را آزمون کند و به دنبال منابع تبلیغاتی باشد. بسیاری از اشکال تبلیغ، می توانند بسیار ارزان و آزاد باشند. 
لوینسون، اصول زیر را به عنوان زیربنای بازاریابی پارتیزانی شناسایی می کند:
_ بازاریابی پارتیزانی به طور ویژه در کسب و کارهای کوچک کاربرددارد.
_ بازاریابی پارتیزانی باید بر مبنای روانشناسی انسانی باشد تا تجربه، قضاوت و حدس یا گمان.
_ سرمایه گذاریهای اولیه در بازاریابی به جای پول باید زمان، انرژی و قوه تخیل یا تصویرسازی ذهنی باشد. 
 
 
 
فهرست 
چکیده 1
مقدمه 3
اصول بازاریابی پارتیزانی 3

تاکتیک های بازاریابی پارتیزانی 5

تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی 6

مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی 10

نتیجه‌گیری 15
منابع 18
 

سوالات احتمالی شما درباره بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)


چطور میتونم فایل بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 29 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



بازاریابی چریکی یا Guerilla Marketing درباره به دست آوردن مشتری با غافلگیری و اثرگذاری ثابت است. بازاریابی پارتیزانی چه مزایایی دارد؟

Esfand 16, 1400 AP — بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی که در انگلیسی به نام گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) شناخته می‌شود، یک استراتژی تبلیغاتی 

Bahman 17, 1401 AP — با تعریف بازاریابی پارتیزانی و ویژگی‌های اصلی آن آشنا شوید و بفهمید که منظور از بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) 

بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی (guerrilla marketing) به تاکتیک‌های بازاریابی غیرمتعارف، کم هزینه اطلاق می‌شود که سود بالایی.

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing) چیست؟ در این مطلب از وب 24 با بازاریابی پارتیزانی آشنا شوید و از اصول، انواع و نحوه اجرای گوریلا مارکتینگ آگاه شوید.

در ادامه با وبسایت راستین همراه باشید تا به طور دقیق تر بگوییم بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی چیست؟ بازاریابی چریکی (Guerrilla marketing) چیست؟

Shahrivar 21, 1401 AP — گوریلا مارکتینگ چیست؟ بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (Guerilla Marketing) چیست؟ وقتی صحبت از گروه های چریکی می شود، اول از همه یاد چه چیزی می 

بازاریابی پارتیزانی یا چریکی (guerrilla marketing) چیست؟ همراه با مثالهای عملی و نمونه هایی ازبازاریابی پارتیزانی یا چریکی.

Tir 12, 1401 AP — بازاریابی چریکی یا پارتیزانی (Guerilla Marketing) یک روش بازاریابی است که در آن یک شرکت از تعاملات غافلگیرکننده و / یا غیرمتعارف به منظور 

بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing) چیست ؟ بازاریابی پارتیزانی در ایران. در این مقاله به اینکه مهمترین ویژگی و هدف بازاریابی چریکی که با عناوین بازاریابی 

Mordad 17, 1400 AP — بازاریابی چریکی Guerrilla marketing چیست ؟ این نوع بازاریابی از جنگ ‌های پارتیزانی به وجود آمده است که سربازان چریکی با روش‌های نامتعارف 

Esfand 5, 1399 AP — بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ Guerrilla Marketing نوعی از بازاریابی است که در آن از کمترین هزینه، بیشترین استفاده ممکن را میبریم.

Azar 29, 1394 AP — بازاریابی چریکی بازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing بازاریابی پنهان ، بازاریابی نامتعارف ، بازاریابی غیرمنتظره بازاریابی گریلا مارکتینگ.

Esfand 11, 1400 AP — در ادبیات مدیریت، بازاریابی پارتیزانی به گوریلا مارکتینگ(guerrilla marketing)، شهرت دارد. درفارسی، واژه گوریلا به عنوان چریکی ترجمه شده است. این 

Farvardin 11, 1400 AP — بازاریابی چریکی (Guerrilla marketing) یا بازاریابی پارتیزانی به گوریلا مارکتینگ هم گفته میشود یک تاکتیک بازاریابی است که در آن یک شرکت

Farvardin 26, 1400 AP — بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است 

بازاریابی پارتیزانی ( GuErrilla Marketing) همانطور که توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان "بازاریابی پارتیزانی" در سال ۱۹۸۲ تشریح شد

بازاریابی پارتیزانی ( GuErrilla Marketing) همانطور که توسط جی کنراد لوینسون در کتابی با عنوان “بازاریابی پارتیزانی” در سال ۱۹۸۲ تشریح شد، روشی نامنظم و غیر 

Esfand 7, 1401 AP — بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ (Guerrilla Marketing) چیست؟ بازاریابی پارتیزانی مجموعه‌ای از اقدامات بازاریابی است که برای راه اندازی یک