بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 43,500 تومان می‌باشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین 81 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا می‌باشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.

تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر


57 هزار تومان 44 هزار تومان

پشتیبانی: 09374433704


مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏‏

‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 
چکیده:
با ظهور و رشد اینترنت و به كارگیری آن در فعالیت های روزمره ،كاربرد اینترنت به سازمانها و شركت های تجاری نیز ‏‏گسترش یافت و سازمانها آن را در كسب و كار خود به منظور كسب مزیت رقابتی و برتری رقابتی نسبت به رقبا و كسب سهم ‏‏بازار زیاد و ارتقا بهره وری به كار گرفتند و موجب به وجود آمدن كسب و كار اینترنتی شد و بر جنبه های مختلف كسب و ‏‏كار تاثیراتی گذاشته است و بازاریابی به عنوانی یكی از زمینه های مهم كسب و كار از این مورد بی تاثیر نمانده است و ‏‏تغییراتی در جنبه های مختلف بازاریابی ایجاد كرده است.متن حاضر سعی در ارائه تغییراتی دارد كه در اثر به كارگیری ‏‏اینترنت،در بازاریابی سنتی به وجود آمده است و مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏.‏
 
 
 
کلمات کلیدی:

بازاریابی

بانکداری نوین

نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 
 
 
مقدمه‎‏: ‏
امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یكدیگر مطرح شده اند، به گونه ای كه اندیشمندان این دو را از ‏‏یكدیگر قابل تفكیك نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل كننده یكدیگر هستند.دیگر اینترنت یك ابزار قابل چشم پوشی و برای ‏‏سرگرمی نیست،بلكه به یكی از لوازم ضروری زندگی انسان مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است.اینترنت و بطور ‏‏كلی دنیای الكترونیك همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر كرده است(عزیزی،شهریار؛محمد جواد ‏‏قربانی،1386).بنابراین سازمانها به عنوان عضوی از جامعه كه نیازهای افراد آن را برآورده می سازد نیز از تاثیر اینترنت مصون ‏‏نمانده اند و در نتیجه بازارهای آنها نیز تغییر ماهیت داده و بازارهای جدیدی تحت عنوان بازارهای اینترنتی یا الكترونیكی ‏‏شكل گرفته اند و همان طور كه ماهیت و شكل بازارها تغییر كرده است،قابل پیش بینی است كه سایر موارد وابسته به آن نیز ‏‏تغییر كند‎.‎
 
 
 
 
 
فهرست مطالب
‎‏ چکیده    ‏5‏
مقدمه‎‏:‏   5
 

فصل اول:بازاریابی‎ ‎،انواع آن و بازاریابی در بانک ‏    6

بازاریابی‎‏:‏    ‏6‏
بازاریابی سنتی‎‏:‏    ‏6‏
بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏7‏

آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت‎‏:‏    ‏8‏

مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏9‏

مهارت های جست و جو‎    ‏9‏
مهارت های برنامه ریزی‎    ‏9‏
مهارت های تعیین بودجه‎    ‏9‏
مهارت های مدیریت پروژه‎    ‏10‏
مهارت های کپی رایتینگ و تولید محتوا‎    ‏10‏
مهارت های تحلیلی‎    ‏10‏
مهارت های ارتباطی‎    ‏10‏

مهارت های فنی بازاریابی اینترنتی‎    ‏11‏

مهم ترین مهارت: مثل مشتری فکر کنید‎    ‏11‏
مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی‎‏:‏    ‏11‏
مدل هفت آی‎‏:‏    ‏12‏

مزایای بازاریابی اینترنتی‎    ‏12‏

‎● ‎مدل های تجاری و اشکال مختلف آن‎    ‏14‏
‎● ‎مزایا‎    ‏14‏
‎● ‎محدودیت ها‎    ‏15‏
‎● ‎اقدامات امنیتی‎    ‏15‏
‎● ‎تاثیرات بر صنایع مختلف‎    ‏16‏
‎● ‎اقدامات اخیر‎    ‏16‏
نقش‎ CRM ‎در بازاریابی    ‏17‏
مقدمه‎:‎    ‏17‏
نیروی کالای تازه وارد ها    ‏18‏

مولفه های تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏18‏

CRMبه عنوان پارادایم جدید در بازاریابی‎:‎    ‏19‏

مدیریت ارتباطات با مشتریان چیست‎ :‎    ‏19‏

جدول 1-تفاوت بازاریابی سنتی و‎ CRM    ‏20‏
تعاریف ارائه شده در خصوص ‏CRM:‎    ‏20‏
دلایل شکل گیری‎ CRM:‎    ‏21‏
اهداف‎ CRM:‎    ‏22‏
پیش نیاز های‎ CRM:‎    ‏22‏
مزایای‎ CRM:‎    ‏23‏

وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏23‏

‎1-‎شناسائی مشتری‎:‎    ‏23‏
‎2-‎تفکیک مشتریان از یکدیگر‎:‎    ‏23‏
‎3-‎تعامل با مشتری‎:‎    ‏24‏
‎4-‎شخصی سازی‎:‎    ‏24‏
تاثیر‎ IT ‎بر وظایف‎ CRM:‎    ‏24‏
ارائه مدل مفهومی‎ CRM:‎    ‏25‏
نرم افزار های‎ CRM :‎    ‏26‏
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی‎:‎    ‏27‏
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏
ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏
مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی‎:‎    ‏28‏

عوامل درونی که در طراحی و اجرای‎ CRM ‎تاثیر می گذارند‎  :‎    ‏28‏

ائتلاف چند کاناله    ‏29‏
عوامل چند کاناله شامل‎ :‎    ‏30‏
نیروی انسانی و مدیریت    ‏30‏
فن آوری    ‏31‏
عوامل خارجی موثر در موفقیت‎ CRM    ‏31‏
انتظارات ارتباط    ‏32‏
ادراک ارتباط    ‏32‏
نتیجه گیری‎:‎    ‏32‏
بازاریابی در بانک ‏    ‏33‏
بانکداری ایرانی و بانکداری بین‌المللی ‏    ‏35‏
 

فصل دوم:اهمیت بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری    ‏42‏

در بازاریابی چهار عامل اصلی ذیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشند‎:‎    ‏43‏
 

فصل سوم:عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک ‏    ‏46‏

مقدمه    ‏47‏
اهم سوالات تحقیق    ‏47‏
روش تحقیق ‏    ‏48‏
چارچوب نظری تحقیق    ‏49‏
محور دوم- احیای مشتریان از دست رفته    ‏49‏
جدول شماره 1- میانگین رتبه مهمترین عوامل مؤثر در وفادارسازی مشتریان بانک    ‏50‏
جدول شماره 2- میانگین رتبه مهمترین عوامل در از دست دادن مشتریان    ‏51‏
جدول شماره 3- میانگین رتبه مهمترین عوامل در انتخاب یک بانک توسط مشتریان و جذب مشتری ‏جدید    ‏52‏
اهم نتایج    ‏53‏
اهم پیشنهادات    ‏55‏

 

فصل چهارم:بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین    ‏56‏

ویژگی های نورومارکتینگ‎:‎    ‏57‏
مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ)‏    ‏59‏
وفاداری به یک نام تجاری‎    ‏60‏
نورومارکتینگ و بانکداری‎:‎    ‏61‏

فصل پنجم:نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران ‏    ‏62‏

بازاریابی یا لزوم نگرش نو درشبکه بانکی    ‏64‏
 

فصل ششم:روش های نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران ‏    ‏70‏

بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از‎:‎    ‏72‏

 

فصل هفتم:بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏73‏

بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏74‏
شکل(4)‏    ‏75‏
تجزیه و تحلیل ‏SWOT‏ 7  :‏    ‏75‏
خدمات الكترونیكی(از جمله خدمات بانكداری الكترونیكی)‏    ‏76‏
راهكارها:‏    ‏76‏
چالش ها:          ‏    ‏78‏
نتیجه‎‎گیری : ‏    ‏79‏
فهرست منابع و مآخذ:‏    ‏80‏
منابع فارسی:‏    ‏80‏
منابع لاتین:‏    ‏81‏
 

سوالات احتمالی شما درباره بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین


چطور میتونم فایل بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین رو دریافت کنم؟

برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.

این فایل چطوری به دست من میرسه؟

بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.

قیمت بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین چقدر هست؟

در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 44 هزار تومان هست.

چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟

از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

برچسب ها:



دانلود رایگان متن کامل مقاله همایش علمی نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین.

بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد-بانکداری الکترونیک به دلیل مزیت های بی شمارش یکی از استراتژی های اصلی. پایان نامه.

پایان نامه بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش: 

مقاله کنفرانس نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین. نویسنده: امیر صفری ،. مقاله کنفرانس: دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی - 1389.

by هرندی · 2017 — در این مقاله تأثیر نوآورانة استراتژیهای بازاریابی رابطهمند (پیوندهای مالی، نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی‌های بازاریابی 

Aban 17, 1385 AP — ۱ - مهم‌ترین اصل و پایه بانک، مشتری است، رضایت و ارائه خدمات سریع و به دور از بوروکراسی برابر قانون وظیفه هر بانکداری می‌باشد. ۲ - بانکدار نقش 

by حیدری · 2017 — از سوی دیگر با توجه نقش رسانه‌ها در استراتژی‌های ارتباطی بازاریابی، این پژوهش هدف رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین.

توضیحات. دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی. گرایش : بازاریابی. عنوان : بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب 

بانکداری نوین نقش بازاریابی در بانکداری نوین بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری بانكداری الكترونیكی در ایران

Farvardin 10, 1389 AP — به عبارتی بازاریابی جامع، سیاستی است که در تمام حوزه های بانکها ازقبیل های نوین وافزایش اطلاعات کارکنان ومشتریان از بانکداری نوین.

نگاهی نوآورانه به بانکداری الکترونیک: تبیین نقش استراتژی های بازاریابی رابطه مند در ارتباط با مشتریان (مقاله علمی وزارت علوم).

بنابراين روابط خلاق ميان مشتريان و بانك‌ها و مجموعه خدمات با كيفيت و ماهيت خدمات خريداري شده در هنگام خريد به كيفيت تعامل و رابطه بين دو طرف مشتري و كارمند 

Azar 20, 1391 AP — بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین. امیر صفری. باتوجه به رقابت تنگاتنگ بين بانک ها در جذب منابع و ارايه خدمت به مردم، لزوم ترویج فرهنگ 

مرجع رتبه بندی علمی بانکهای ایران اطلاعات کامل بانکها و موسسات اعتباری و رتبه بندیلیست مقالات بازاریابی خدمات بانکی صفحه 13.

‫ﻧﻘﺶ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاري‬ ‫ﺳﻴﺪ ﻳﻮﺳﻒ اوﻟﻴﺎﺋﻲ ﻣﻄﻠﻖ‬ ‫داﻧﺸﺠﻮي‬ ﻛﺸﻮر ﺑﺮاي اراﺋﻪ ﺑﺎﻧﻜﺪاري اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻚ و دﻳﮕﺮ ﺧﺪﻣﺎت ﻧﻮﻳﻦ ﺑﺎﻧﻜﻲ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه اﺳﺖ‪.‬ 

سیستم اطلاعاتی بازاریابی میتواند با تجزیه و تحلیل آمارها و عرضه نظریههای جدید و محاسبه روند تغییرات یا مشخص کردن الگوهای خوب، به پیشنهاد مطلوبی دست یابد. باید 

سازمان دریافتند نقش بازاریابی در ارائه محصوالت برتر و راضی نگه. داشتن مشتریان در یک دوران بازاریابی نوین در بانکداری ایران آغاز شود.

by خداداد حسینی · 2020 — همواره صنعت بانکداری بهعلت وجود جذابیتهای مالی و رویارویی با طیف گستردهای از مشتریان، محل مطالعات و تغییرات مختلفی بوده است. یکی از مهمترین بسترهای جذب و