ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی
این فایل با تخفیف ویژه به مبلغ 29,000 تومان میباشد که بلافاصه بعد از پرداخت میتوانید آن را دانلود کنید. تعداد صفحات ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی 30 صفحه است. همچنین این فایل با فرمت doc قابل اجرا میباشد. برای خرید و دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید.
تخفیف ویژه به مدت محدود فقط تا فردا یکشنبه 2 آذر
38
هزار تومان
29
هزار تومان
پشتیبانی: 09374433704
این تحقیق كاربرد مدیریت كیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد
دانلود مقاله رشته مدیریت
ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی
چكیده :
این تحقیق كاربرد مدیریت كیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد . ارزیابی ویژگیهای عملی این سازمانها درباره ده بعد مدیریت كیفیت جامع (مثل روابط عرضه كننده و مدیریت نیروی كار ) توسط نویسندگان ویا بكار گیری ادبیات دانشگاهی شناسایی و تعریف شده است . از دیدگاه ارزیابی ، مدیریت كیفیت جامع برای سازمانهای بخش دولتی مفید شاخته شده اما ویژگیهای خاص عملكرد ، به ویژه نارسایی درك موضوعهای رضایت مشتری ، احساس رضایت مدیران و كاركنان برای كار كردن بر اساس قوانین ونظم ومشاهده اولویتها، و كمبود میل درونی وانگیزه برای پیشرفت فرایندها ، مداخله مدیریت كیفیت جامع را مشكل تر می سازند . همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند انگیزه لازم برای پیشرفت را فراهم كرده و همان نقشی را ایفا كنند كه مشتریان در یك موقعیت رقابتی دارا هستند .
کلمات کلیدی:
سازمانهای دولتی
مدیریت نیروی كار
نگرش و رفتار كاركنان
ارزیابی مدیریت كیفیت جامع
مقدمه :
برخی از نویسندگان مثل فایگنبام (1991) وایشی كاوا (1985) بر اهمیت كیفیت خدمات و محصول د ربازار جهانی و متعاقباً نیاز به بكارگیری رویكرد مدیریت كیفیت جامع برای اداره امور تجاری به منظور كنار گذاشتن موقت رقابت ، تاكید می كنند . این نویسندگان این موضوع را به دیده تردید نگاه می كنند كه آیا برای بكار گیری مدیریت كیفیت جامع در یك موقعیت بی رقیب ، میل یكسان وجود دارد یا خیر .
سازمانهای بخش خصوصی در كشورهای غربی به سرعت در حال از بین رفتن هستند اما تعدادی از آنها هنوز به كار خود ادامه می دهند . همچنین ، سازمانهایی وجود دارند كه ویژگیهای یكسان داشته وغالباً در چار چوب خاصی از قوانین فعالیت می كنند (مثل مطلوبیت آب ، گاز و برق ، ارتش اجرای قانون و سازمانهای جمع آوری مالیات ) و سازمانهایی كه ضرورتاً هدفشان افزایش سهم بازار نیست (مثل سازمانهای بهداشت عمومی ، موسسات خیریه و عمومی ) . این امر باعث می شود كه نویسندگان سوالهای زیر را مطرح كنند.
-
آیا رویكرد مدیریت كیفیت جامع برای سازمانهای دولتی جالب است ؟
-
كدامیك از اصول ، مكانیسم ها و اقدامات مدیریت كیفیت جامع دارای ارزش و كدامیك بی ارزش هستند ؟
-
آیا تغییرات در اصول ، مكانیسم ها و عملیات مدیریت كیفیت جامع برای ههمخوانی با ویژگیهای سازمان دولتی لازمند ؟
-
برای ایجاد احساس نیاز و انگیزه برای تغییر چه می توان كرد ؟
این مقاله ، این سوالها را مورد بررسی قرار داده و پاسخهایی را نیز ارائه می كند . این مساله با ارزیابی آنچه كه مدیریت كیفیت جامع نامیده می شود و با در نظر گرفتن تفكر موجود بر روی این مفهوم و منابع آن در بخش رقابتی و خصوصی ، بویژه تولید كارگاهی آغاز می شود . شرایطی كه در آن سازمانهای دولتی فعالیت می كنند نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و یك بررسی در ارتباط با كاربرد مدیریت كیفیت جامع در این نوع سازمانها با بكار گیری ده بعد انتخابی از مبحث مدیریت كیفیت جامع مورد ارزیابی قرار می گیرد .
مدیریت كیفیت جامع 4
كاربرد و استفاده سازمانهای دولتی از مدیریت كیفیت جامع 11
7-مدیریت جریان فرایند : 24
سوالات احتمالی شما درباره ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی
چطور میتونم فایل ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی رو دریافت کنم؟
برای خرید و دانلود این فایل میتونید دکمه سبز رنگ خرید و دانلود فوری کلیک کنید و بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی براتون نمایش داده میشه و میتونید فایل رو دانلود کنید.
این فایل چطوری به دست من میرسه؟
بعد از خرید به صورت اتوماتیک، لینک دانلود فایل ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی برای شما نمایش داده میشه و میتونید دانلود و استفاده کنید.
قیمت ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی چقدر هست؟
در حال حاضر قیمت این فایل با تخفیف ویژه 29 هزار تومان هست.
چطور میتونم با پشتیبانی سایت در ارتباط باشم؟
از طریق شماره 09374433704 میتونید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.
برچسب ها:
ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمانهای دولتی. نویسندگان: تورج مجتبی میکلائی. منبع: تدبیر 1381 شماره 125. حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت دولتی
by مجيبي ميكلايي تورج — ارزيابي مديريت كيفيت جامع سازمان هاي دولتي. نویسندگان: مجيبي ميكلايي تورج. آدرس: این مقاله به دلیل مرجع بودن یکی از مقالات این پایگاه فاقد جزئیات کامل یک
ارزيابيمديريت كيفيت جامعدر سازمانهاي دولتيمنبع :MANAGING/SERVICE/QUALITY چكيده : اين تحقيق كاربرد مديريت كيفيت جامع را در سازمانهاي بخش دولتي مورد بررسي
چکیده : این تحقیق کاربرد مدیریت کیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد . ارزیابی ویژگیهای عملی این سازمانها درباره ده بعد مدیریت کیفیت جامع
ﻛﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺟﺎﻣﻊ، ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ ﻋﻤﻠﻜﺮﺩ، ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﺁﻓﺮﻳﻦ ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ژﺍﭘﻨﻲ، ﻣﻬﻨﺪﺳﺎﻥ ، ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﻭ ﻗﺎﻧﻮﻧﮕﺬﺍﺭﺍﻥ، ﺩﺭ ﺭﺍﺳﺘﺎﻱ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺩﻣﻴﻨﮓ ﻭ ﺟﻮﺭﺍﻥ، 13 pages
چكیده : این تحقیق كاربرد مدیریت كیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد . ارزیابی ویژگیهای عملی این سازمانها درباره ده بعد مدیریت كیفیت جامع
قسمتی از متن : این تحقیق كاربرد مدیریت كیفیت جامع را در سازمانهای بخش دولتی مورد بررسی قرار می دهد . ارزیابی ویژگیهای عملی این سازمانها درباره ده بعد مدیریت
دانلود مقاله با عنوان ارزيابي مديريت كيفيت جامع در سازمانهاي دولتي. ۵٫۵۰۰ تومان. خرید از ارزانترین فروشنده. میخواهید «ترب» را روی گوشی خود نصب کنید؟
سازمان هایی که از TQM استفاده می کنند منافع بسیاری از جمله تولید محصولات با کیفیت بالاتر، رضایت بیشتر مشتریان، کاهش هزینه، بهبود مالی، کیفیت و نوآوری در عملکرد
تحقیق ارزیابی مدیریت كیفیت جامع در سازمانهای دولتی,ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمانهای دولتی,ارزیابی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های دولتی,کتاب مدیریت
امروزه، TQM بهصورت نهضتي اجتماعي درآمده و دامنه رسوخ آن از صنعت، كه مبدأ اصلي آن است به ساير سازمانها، نظير سازمانهاي بهداشتي، بروكراسيهاي دولتي، سازمانهاي
TQM به عنوان یکی از استراتژیهای سازمان شناخته میشود. سازمان فرهنگ فعلی، رضایت مشتری و سیستمهای مدیریت کیفیت را ارزیابی میکند. مدیریت ارشد ارزشها و اصولی را
ایمالز یک موتور جستجوگر کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل کرده و با نمایش قیمتها در کنارهم به آنها کمک میکند تا کالاها را با قیمت ارزان تر خریداری
توسعه مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر باعث ایجاد تغییر جهت در فرایندهای ارزیابی سازمانی، از کنترل کیفیت به سمت تضمین کیفیت شده اند و نیز بازتابی از کاربردهای
در ضمن اهمیت دادن به عوامل خارجی و داخلی سازمان در سالهای اخیر افزایش یافته است ، مدیران همچنین در ارزیابی فعالیتهای خود به عوامل استراتژیکی توجه ویژه دارند و
Farvardin 16, 1400 AP — جنبش پاسخگو کردن سازمان های دولتی از دهه 1970 در جوامع توسعه یافته شروع شده و هر روز بر ابعاد آن افزوده می شود. این جنبش وجود فساد های اداری،
3. تبیین نقش استانداردهای ایزو در بهبود فرآیندهای سازمان. نویسنده مسئول : منعم درآباد، طاهره ؛ نویسنده : دی دره خمسه