توضیحات کامل :

پاورپوینت اختلال فرار یا گریز تجزیه‌ای چیست

 

پاورپوینت اختلال فرار یا گریز تجزیه‌ای چیست شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

بیماری گریز تجزیه‌ای عبارتست از دست دادن ناگهانی و شدید حافظه همراه با دور شدن از خانه و مسافرت به نقاط دور و اخذ هویتی تازه.

بیمار قسمت‌های مهم شخصیت خود (هویت شخصی) نظیر اسم، خانواده و شغل را فراموش نموده و برای خود هویت و شغلی جدیدی اختیار می‌کند. بیماری نادر بوده و در زمان جنگ و بلایای طبیعی و به عنوان نمودی از تضادهای درونی فرد دیده می‌شود.

علت اصلی بیماری احتمالا فرار از تجارب هیجانی دردناکی مثل مسائل و مشکلات زناشویی، پولی و شغلی می‌باشد. اگرچه عواملی نظیر مصرف زیاد الکل، اختلالات خلقی، اختلال شخصیت مرزی و… نیز می‌تواند فرد را مستعد ابتلا به بیماری نمایند.

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه

خصوصیات بیماران گریز تجزیه‌ای

ملاک های تشخیص بیماری گریز تجزیه‌ای

درمان گریز تجزیه‌ای

پایان 

 

عنوان : اختلال فرار یا گریز تجزیه‌ای چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1 مگابایت

تعداد صفحات : 24 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 

پاورپوینت اختلال فرار یا گریز تجزیه‌ای چیست